תיעוד

מרגש: האב השתתף ב'סיום' של ילדו מעבר לגדר

אהבת התורה וקשר עמוק בין אב לבנו: בסיום מסכת שערך ילד בכיתה ג', נכח אביו מחוץ לגדרות תלמוד התורה, בשל נהלי משרד החינוך בתקופת הקורונה, והשתתף משם בהתרגשות • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

ילד הלומד בכיתה ג’ בתלמוד התורה 'יסודי התורה' שבתל אביב, הפתיע היום (חמישי) את המורה שלו בבקשה: "אני רוצה לעשות 'סיום' על מסכת סנהדרין, לעילוי נשמת סבתא שלי, לרגל ה'יארצייט' שלה.

אך המורה, שהתרגש מהרעיון הבלתי שגרתי בגיל שכזה, נתקל בבעיה: הילד כמובן היה מעוניין שאביו ישתתף בשמחתו, בעוד בימי הקורונה הללו ישנו נוהל האוסר הכנסת הורים למוסד החינוכי שלא במצבי חירום.

וכאן צץ רעיון בראשו של מנהל ביה"ס של 'החינוך העצמאי', הרב נועם שטרן. כפי שהוא מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת': "הרגשתי שסיום מסכת הוא יותר ממקרה חירום, לכן הוחלט שהתלמידים יירדו לחצר עם כיסאותיהם, והאבא יוזמן לקרבת הבנין".

ואכן כך אירע. האב המאושר עמד מחוץ לשטח בית הספר, והשתתף משם ב'סיום' של בנו. "השמחה היתה עצומה, הילדים התרגשו ושרו", מספר המנהל.

אבי הילד אף נשא דברים, וציטט בין היתר את דברי הגאון מוילנא על כך שמי שמשתתף בסיום יש לו חלק בלימוד, ואיחל לבנו שימשיך בדרכו זו בכל חייו.

צפו בתיעוד המרגש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר