החמרה בחצר ויז'ניץ

הבריתות ומעמדי 'הנחות התפילין' אצל האדמו"ר - יופסקו

לאחר שכמה חסידים נחשפו לחולי קורונה, הוחלט בחסידות ויז'ניץ כי האדמו"ר יפסיק להניח תפילין לבחורי בר-מצווה, ובנוסף לא יתאפשר לערוך בריתות בחצר הקודש - עד להודעה חדשה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מויז'יניץ (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

לאחר שכמה חסידים נכנסו לבידוד, בשל העובדה שנחשפו לחולי קורונה, הוחלט הבוקר (חמישי) בחסידות ויז'ניץ כי האדמו"ר יפסיק לעת עתה להניח תפילין לבחורי בר מצווה, ובנוסף לא יתאפשר לערוך בריתות בחצר הקודש - עד להודעה חדשה.

גורם בויז'ניץ מסביר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי ההחלטה התקבלה בשל העובדה כי ישנם חסידים שנצרכו להיכנס לבידוד לאחר שהם נחשפו לחולי קורונה, בהם ראש ישיבת סאטמר הגאון רבי חיים צבי מייזליש ובני משפחתו, שביקרו בויז'ניץ והתגלו כנשאים של הנגיף, ולאחר שהרבי נשמר מאד בנושא הוחלט להחמיר ולבטל את ההקלות בנושא.

יצויין כי הרבי ימשיך לקבל את קהל חסידיו לפי הכללים שנקבעו ובהרשמה מראש, כשהחסידים יעמדו במרחק של 5 מטר מהרבי, ובשבת הקרובה יערוך האדמו"ר את התפילות וה'טישים' כרגיל, בהתאם כמובן להנחיות.

יצויין עוד כי הבוקר נודע על מלמד בתלמוד תורה סאטמר בבני ברק ששהה בקרבת הגרח"צ מייזליש והתגלה כחולה בנגיף, מה שהביא לכך שהכיתה נסגרה ועשרות התלמידים הוצרכו להיכנס לבידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר