המשטרה שוקלת לערער

הפתעה בסאטמר: בית המשפט ביטל הצו לסגירת ביהכ"נ

שעות ספורות לאחר שבית המדרש של סאטמר בבני ברק נסגר, בהוראת המשטרה לשלושים יום - בשל המהומות. בית המשפט, החליט לבטל את הצו, והורה לפתוח לאלתר את בית המדרש (חסידי)

שימי שפר | כיכר השבת |
הקהל דקות לפני סגירת בית המדרש (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

דרמה והפתעה בקרב חסידי סאטמר בבני ברק: שעות ספורות לאחר שבית המדרש של סאטמר בבני ברק נסגר, בהוראת המשטרה לשלושים יום - בשל המהומות. בית המשפט, החליט לבטל את הצו, והורה לפתוח לאלתר את בית המדרש

הסיקור ב'כיכר השבת', סביב הפילוג בסאטמר>>לחצו כאן

ל'כיכר השבת' נודע כי מי שעתר לבית משפט הוא גורם שלישי שכביכול אינו קשור ישירות לסכסוך בקהילה, ובדקות האחרונות הורה בית המשפט לפתוח לאלתר את שערי בית המדרש, לשמחתם של אנשי הרב מייזליש שרוצים לקבוע עובדות בשטח.

גורם בחסידות אומר ל'כיכר השבת', כי "פנייה לערכאות ועתירה לבית משפט הוא צעד יוצא דופן, וכי מדובר בשפל חדש אליו הגיעו אנשי הרב מייזליש".

"וזאת משום שגם אם העותר לא משתייך ישירות לסאטמר, ברור לכולם למי יש אינטרס לפתוח את המקום כדי לייצר פרובוקציות בשטח ולנסות להשתלט בכוח על נכסי החסידות".

כזכור, אמש פורסם ב'כיכר השבת' כי נציגי החסידות הסכימו לחתום על שטר בוררות אצל כל אחד מבתי הדין הגדולים בבני ברק, אולם אנשי הרב מייזליש סירבו לכך בתוקף.

המהומות בבית המדרש בבני ברק

ל'כיכר השבת' נודע, כי במשטרה שוקלים כעת האם לערער על ההחלטה לבית המשפט העליון, כשמצד אנשי הרב מייזליש מתכוונים לקיים השבת את התפילות כרגיל, והחשש הוא כי שוב יתחוללו מהומות בשטח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר