החוק הנורבגי

'כחול לבן' לחרדים: "למה אתם לא לוחצים על ביבי?"

החוק הנורבגי שהיה אמור לעלות היום לקריאה שניה ושלישית בכנסת, ככל הנראה לא יעלה, בשל מתיחות בין 'הליכוד' ו'כחול לבן', ובנתיים מופעל לחץ על 'יהדות התורה' (חדשות, פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סיעת 'יהדות התורה' (צילום: ללא קרדיט)

פרסום ראשון: החוק הנורבגי שהיה אמור לעלות היום (שני) לקריאה שניה ושלישית בכנסת, ככל הנראה לא יעלה בשל מתיחות בין 'הליכוד' ו'כחול לבן', אלא, של'כיכר השבת' נודע כי במפלגות החרדיות קיבלו פניה חד משמעית מ'כחול לבן' ובה דרישה ללחוץ על הליכוד להעלות היום להצבעה את החוק הנורווגי.

ל'כיכר השבת' נודע כי שר המשפטים אבי ניסנקורן ויו"ר ועדת הכנסת ח"כ איתן גינזברוג פנו לח"כים ביהדות התורה בדרישה שילחצו על הליכוד להעלות להצבעה את החוק הנורבגי.

"למה אתם לא לוחצים על ביבי? זה אינטרס רק שלנו?", תהו הבכירים ב'כחול לבן'.

בכיר חרדי אומר ל'כיכר השבת' כי "נראה שאמנם החרדים חלק בלתי נפרד מגוש הימין והליכוד אבל בכל מה שקשור ל'חוק הנורבגי' הם לגמרי עם כחול לבן, זאת לאחר שהחרדים ירוויחו מכניסת חברי כנסת חדשים למשכן".

בנתיים, החוק הנורבגי ממשיך גם היום לגרום לעימותים בקואליציה בין הליכוד לכחול לבן. במפלגתו של גנץ אומרים כי מבחינתם החוק עולה היום לאישור סופי במליאה, בעוד שבליכוד אומרים כי יש דברים דחופים וחשובים יותר - בראשם חוקי הקורונה.

ל'כיכר השבת' נודע כי ח"כ משה גפני פנה אמש ליו"ר הקואליציה מיקי זוהר בבקשה לקדם את החוק כבר היום, אך נענה בשלילה.

יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, המשיך להתנות הבוקר את החוק הנורבגי בערבויות לראש הממשלה נתניהו. ב'כאן רשת ב'' אמר זוהר כי "החוק הנורבגי לא יובא השבוע להצבעה. על כחול לבן להבין שהחוק המבטיח את כהונת נתניהו כראש ממשלה חלופי לאחר הרוטציה, חשוב לנו בדיוק כפי שהחוק הנורווגי חשוב להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר