רשלנות רפואית?

האבא טוען: "אושרי אסולין לא מת מנגיף הקורונה"

אביו של הצעיר בן ה-26 שמת אתמול, טוען כי בנו מת אחרי שבמעבר בין המחלקות, נפל אחד מצינורות ההנשמה • פרופ' גליה רהב: "בדיקת הקורונה שעשינו הייתה שלילית" (קורונה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום משפחתי)

מאיר אסולין, אביו של אושרי חיים בן ה-26 שנפטר אתמול כתוצאה מהסתבכות נדירה של נגיף הקורונה, טוען היום (שני) בראיון לגלצ: "לא מאמין שהייתה לו קורונה".

האבא הסביר, "טיפלתי בו במשך 3 ימים כשהיה לו חום גבוה. אם באמת הייתה לו קורונה, לא יכול להיות שלא היינו נדבקים".

הוא האשים את בית החולים וטען כי בנו נפטר כתוצאה מרשלנות רפואית. "במעבר בין מחלקה למחלקה נפל להם כנראה אחד מצינורות ההנשמה והוא קרס. עשו לו שלוש החייאות. לא הגיע לו חמצן, המוח נפגע".

מנגד, הפרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי שיבא, הסבירה בראיון שהעניקה אף היא הבוקר לגלי צה"ל כי מדובר ב"מקרה מאוד נדיר".

"הוא סבל מכאבי בטן, בדיקת הקורונה הרגילה שעשינו הייתה שלילית מספר פעמים. התסמינים יכולים להיות לא טיפוסיים - היום כל דבר יכול להיות קורונה".

פרופסור רהב בראיון ל'כיכר השבת'. ארכיון (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

כפי שדיווחנו אתמול, המנוח ז"ל הינו צעיר חרדי, שלאחר שנות שירות קרבי בצה"ל, בין היתר כמוביל טנקים סמוך לגבול עזה, חזר בתשובה עם חלק ממשפחתו והיה קשור ל'קהילת שובו בנים'.

לפני מעט יותר מחודש הוא התגלה כחולה קורונה ואושפז בבית החולים כשמצבו מוגדר קל, עם חום, שיעולים וכאב בטן בלבד, אך שם מצבו הידרדר והוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ הייעודית לחולי קורונה.

בשלב מסוים אובחנה אצל החולה הצעיר הסתבכות רפואית נדירה המוכרת בעיקר אצל ילדים, שפגעה לו בשריר הלב. מצבו הפך לאנוש והוא הורדם והונשם, כאשר במשך תקופה זו הוא עבר לא פחות מארבע החייאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר