גיקטיים הופך לאתר בינלאומי וגם אתם יכולים להשקיע בו

אתר הטכנולוגיה המוביל בישראל נערך כעת להשקת פעילות גלובלית ולסיקור באנגלית של החדשנות הישראלית. גיוס ההשקעה ייעשה באמצעות פלטפורמת השקעות המונים, והוא נעשה במקביל לשיא כניסות של כל הזמנים, וצמיחה של 20% על רקע משבר הקורונה (טכנולוגיה, מקודם)

מרכז חדשות ההייטק הישראלי - גיקטיים לפני השקה (צילום: יח"צ)

בעשור האחרון הפך אתר גיקטיים לבית של קהילת ההייטק וחובבי הטכנולוגיה בישראל. בתקופה האחרונה חווה האתר פריחה עם כ-1.5 מיליון כניסות בחודש (יוניקים), יותר מ-105 אלף עוקבים בעמוד הפייסבוק, 37 אלף עוקבים בטוויטר, יותר מ-13.5 אלף עוקבים בלינקדין (יותר מכל גוף תקשורת אחר בישראל), עשרות אלפי הורדות של האפליקציה ועוד אלפי חברים בערוצים נוספים כמו טלגרם ואינסטגרם.

על רקע הצלחה זו, החברה מסתכלת קדימה לכיבוש יעדים נוספים – ובראשם השקה של האתר הבינלאומי, השואף לשמש כמקור המידע המרכזי להכרת הסטארטאפים, הפיתוחים, החדשנות והאקוסיסטם הישראלי – עבור הקהל הבינלאומי.

לצורך כך, בחרה החברה לצאת לגיוס השקעת המונים בעזרת הפלטפורמה של פיפלביז, ולהזמין את כל הציבור לקחת חלק. האתר הבינלאומי של גיקטיים צפוי לשמש כחלון הראווה של ההייטק הישראלי לעולם ולצורך כך יגוייסו עורכים, כתבים, צוות מכירות יעודי ואנליסטים. המודל הגלובלי יאפשר לחברה לבסס את מעמדה כמייצרת חיבורים בין משקיעים פוטנציאליים מעבר לים לחברות ישראליות, ולייצר עבורם דוחות ומחקרים על פי דרישה.

מבחינה מסחרית, זינק מחזור המכירות של גיקטיים תוך 3 שנים בלבד פי שלוש. השאיפה היא שעם הפעלת האתר הבינלאומי, צפי הגדילה של הלקוחות הפוטנציאליים יכפיל ואף ישלש את עצמו, בזכות שיתוף הפעולה עם גופים בינלאומיים שרוצים להתחבר לאומת הסטארטאפ, וכן חיבור לחברות ישראליות שהשוק שלהן הוא בינלאומי בלבד, וייעזרו באתר ככלי שיווקי כלפי חוץ.

גיקטיים הוקם ב-2009 כגוף תקשורת עצמאי שלא שייך לתאגיד או טייקון תקשורת, והוא ימשיך לתת דגש על סיקור מערכתי מקצועי ולא מוטה של עולם הטכנולוגיה והסטארטאפים בישראל – גישה שתמשיך להוביל אותו גם באתר הבינלאומי החדש.

לפרטים והשקעה ב- GeekTime >

גוף התקשורת הראשון בישראל המגייס דרך השקעות המונים

במסגרת ההתרחבות הגלובלית נכנס פרנק כהן, נשיא SAP EMEA היוצא, בתור משקיע מרכזי ויו״ר לחברה. כמי שכיהן בתור מספר 3 בתאגיד העולמי SAP, כהן, שסיים את תפקידו לפני פחות מחצי שנה, הוא כיום יועץ השקעות של Goldman Sachs וכן משמש כדירקטור וחבר הנהלה במספר חברות הייטק בינלאומיות בעלות שווי מצרפי של מעל 300 מיליון דולר.

“החלטתי להצטרף ל-Geektime מכיוון שלדעתי אין דרך טובה יותר לקדם ולתמוך בתעשיית ההייטק בישראל מאשר להקים אתר הזמין בשפה האנגלית לסיקור תעשיית ההייטק. קיבלתי פניות מבכירים רבים בתעשיית ההייטק העולמית והמסר מכולם הוא שהם רוצים לדעת יותר על ה-Startup Nation. אני בטוח שככל שננגיש את המידע על חברות ישראליות למשקיעים ובעלי עניין בתעשיית ההייטק, אנחנו נראה בעתיד ערך נוסף אדיר לתעשייה שמתבטא במיזוגים, רכישות ועסקאות”, הוא אומר.

כעת, הציבור יכול להצטרף להשקעה החל ממאות שקלים בלבד דרך "פיפלביז" כאשר ניתן הרוויח במידה והחברה תעשה אקזיט במכירה, תחלק רווחים או תנפיק.

לפרטים והשקעה ב- GeekTime >

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר