"תנהגו כמוני"

הרגע לו ייחל: פרוש התפטר, פינדרוס יכהן כח"כ

אחרי סאגה בת יותר משנה, במהלכה היה פינדרוס שוב ושוב על מפתן הכנסת אך לבסוף נותר בחוץ, כעת הוא ישוב לכהן כח"כ, בזכות התפטרות של עמיתו סגן שר החינוך פרוש (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פינדרוס. מאושר (צילום ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

סגן שר החינוך מאיר פרוש התפטר בשעה האחרונה (רביעי) מחברותו בכנסת, לטובת כניסתו למשכן של יצחק פינדרוס, המשובץ במקום השמיני במפלגתו, יהדות התורה.

פרוש הגיש ליו"ר הכנסת את התפטרותו ליו"ר הכנסת יריב לוין, זאת במסגרת 'החוק הנורבגי' שנכנס לתוקפו ביממה האחרונה.

אחרי ההתפטרות אמר פרוש: "לפני מספר שנים גם התפטרתי מתפקידי כחבר כנסת לטובת ח"כ יעקב אשר, ואמרתי שניתן לומר על צעד כזה 'זה נהנה וזה לא חסר'; אין שום סיבה שלא יהיה עוד נציג ציבור חרדי בכנסת, שיוכל לשרת את הציבור.

פרוש, היום (צילום: דוברות)

פרוש העביר מסר לעמיתיו מפלגה ואמר: "אני קורא לחברי ביהדות התורה לממש את האפשרויות שבחוק הנורבגי, ולהתפטר לטובת נציגים נוספים מהרשימה".

יצוין כי בהתפטרותו זו של פרוש, איש אגודת ישראל, לטובת פינדרוס מדגל התורה, מתחזקת כוחה של האחרונה, שתמנה מעתה ארבעה חברי כנסת.

בכך תמה גם הסאגה שנמשכה יותר משנה, במהלכה היה פינדרוס שוב ושוב על מפתן הכנסת אך לבסוף נותר בחוץ, לאחר שיהדות התורה לא שבה בבחירות האחרונות על ההישג של שמונת המנדטים.

במפלגת ש"ס צפויים כזכור להתפטר שלושה סגני שרים עבור כניסתם של שלושה חברים חדשים. הח"כים החדשים בש"ס יהיו אוריאל בוסו ויוסי טייב, ועל השם השלישי עדיין אין הסכמות האם הוא יעקב זכריהו או נהוראי לחיאני.

מכתב ההתפטרות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר