הנער הקליט

אישום: ענה לשיחה מהחבר של בנו, ופגע בו על הגג

תושב העיר נתיבות, חבר הקהילה התורנית במקום, ניצל שיחת טלפון מחבר של בנו, ופגע בו. כשנפגשו, לבקשתו, על גג של בנין, לא תיאר לעצמו כי הוא מוקלט על ידי הקטין (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (ארכיון כיכר השבת)

גבר בן 47, תושב העיר נתיבות, הואשם היום (ראשון) בכך שפגע בקטין, חבר של בנו. הקטין, תיעד את ביצוע העבירה, ולאחר מכן התברר כי הגבר הינו 'מפוקח' על ידי הרשויות בשל עבירות שביצע בעבר.

חקירת האירוע החלה לפני שבוע, כאשר הנער בן ה-15 התייצב בתחנת המשטרה עם אמו, ותיאר את שהתרחש. על פי החשד, הוא התקשר לחברו, וכאשר אביו של החבר, החל לנהל עמו שיחות פוגעניות ואף ביקש להיפגש עמו "בשביל אימון קראטה", כדבריו.

כאשר הקטין הגיע לפגישה עם אבא של חברו, שנקבעה בגג של בניין בקהילה החרדית בעיר, הוא הקליט אותו במקום ביצוע העבירות.

לאחר המעשים החמורים, שלח האב לנער הודעה, בה נכתב: "אם תרצה, נעשה רק אימונים ונדבר. מבטיח אחי".

כאמור עם מעצרו של החשוד עלה, כי הוא הפר צו פיקוח לפי חוק 'הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות', שתלוי ועומד נגדו מזה זמן רב.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום - עם תום מלאכת החקירה שנוהלה בתחנת נתיבות - הגישה נגדו פרקליטות מחוז דרום כתב אישום.

"משטרת ישראל רואה בחומרה כל ניצול פגיעותם של קטינים, ועם קבלת הדיווח פעלה למעצרו של החשוד. אנו פונים לציבור ההורים, בפרט בימים אלו, לגלות מעורבות הורית מוגברת, תוך קשב למרחב בו מצויים הילדים", נמסר מדוברות משטרת מרחב נגב.

פרקליטות מחוז דרום מסרה: "כעולה מבקשת המעצר, הנאשם הוא עבריין סדרתי שביצע בעבר עבירות דומות בקטינים והשתחרר רק לאחרונה ממאסר שריצה בגין עבירות אלה. אנו מבקשים לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר