סערת הסיפוח

רובינשטיין מגיב לאהוד אולמרט: "מרן התקשר אליך בזעם"

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, מגיב לדבריו של רה"מ לשעבר, אהוד אולמרט, באולפן 'כיכר השבת': מרן הגר"ע יוסף התקשר אליך בזעם וכפה עליך לאשר יחידות דיור בעיר • צפו בעימות (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת )

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, מגיב לדבריו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, באולפן 'כיכר השבת', כי הוא זה שבנה אלפי דירות בביתר עילית, ואומר כי "מרן הגר"ע יוסף התקשר אליך בזעם וכפה עליך לאשר יחידות דיור בעיר".

במהלך ראיון באולפן 'כיכר', התייחס ראש העיר רובינשטיין לסוגיית הסיפוח ואמר כי כעת הוא מתקשה להרחיב את העיר החרדית בשל העובדה שאישורי הבניה נמצאים בידי המנהל האזרחי. לדבריו, לאחר הסיפוח - העיר תורחב בכעשר אלף יחידות דיור.

מיד אחריו התראיין באולפן ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, והגיב בחריפות לדבריו: "תגיד לראש העיר שלא יוליך שולל את עצמו, משום שאני זה שאישרתי דירות לעשרות אלפי אזרחים בביתר עילית בתקופת היותי ראש ממשלה, ועדיין סיפוח חד צדדי עומד בניגוד לדעת העולם, ומי כמוכם החרדים, שמבינים בנושא של פיקוח נפש, אמורים להבין שזהו צעד מסוכן מאד שיוביל לטרור".

הבוקר, הגיב רובינשטיין לדבריו של אולמרט ותקף: "אהוד אולמרט אכן אישר 600 יחידות דיור בביתר עילית בתקופת כהונתו, מה שהוא לא סיפר זו הדרך שנאלצנו לעבור עד האישור הזה. לא הועילו בקשות ותחנונים ורק כאשר אני באתי לביתו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זיע"א, וסיפרתי לו על מצוקתם הנוראית של תושבי העיר, הגר"ע התקשר בזעם לאולמרט וכפה עליו לאשר יחידות דיור בעיר".

רובינשטיין הסביר את נחיצות הסיפוח העומד כעת על הפרק והסביר: "תחת הסיפוח לא נצטרך לעבור את מסכת הייסורים הזו בדרך לכל בניה של יחידת דיור בביתר עילית. אם התוכנית אכן תיושם, ביתר עילית תהווה את הפתרון אמיתי למצוקת הדיור במגזר החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר