מהומות ליליות בבני ברק

זעקת הנוער המתמודד: 'אם לא ידאגו לנו - הבלגן רק יחריף'

נערים מתמודדים שנוטלים חלק במהומות בבני ברק, מספרים ל'כיכר' בכאב: "יש הרבה צעירים ללא מסגרת, העירייה לא דואגת לנו, מדברים ולא עושים כלום", ומתריעים: "יהיה פה בלגן רציני" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במהלך השבועות האחרונים סובלים תושבי בני ברק, בעיקר באזור רחוב השומר בעיר, מהתנכלויות של נערים מתמודדים, אשר חלקם מציקים לעוברים ושבים - בעיקר בלילות שבת קודש, ולעתים ההתרחשויות הללו מידרדרות לכדי אלימות ומעצרים של המשטרה.

בשיחה עם 'כיכר השבת', מנסים חלק מהנערים הללו, להסביר את המתרחש. "אנחנו ועוד צעירים רבים, ללא מסגרת", הם מספרים, "יש פה לפחות אלף בחורים שמסתובבים ללא ישיבות וללא מסגרות".

הצעירים, מפנים אצבע מאשימה וטוענים: "העירייה לא דואגת לנו; במקום שיטפלו בבלגן שלנו, שינסו לשמוע אותנו, להבין מה עובר עלינו, אבל הם רק מדברים ולא עושים כלום".

נפצים מסוכנים בלב בני ברק. ארכיון (באדיבות המצלם)

"כל היום אנחנו וכל החברה האלה מקבלים דוחות, זה נראה כאילו בכוונה, חושבים שככה יפתרו את המצב, אבל זה לא יקרה", הם מוסיפים בקול כואב, "בכל עיר נורמלית היו דואגים לבחורים האלה, היו דואגים לנו, אבל פה זה לא קורה".

"מי שלא הולך פה עם כובע וחליפה, לא שמים עליו", מצהיר אחד הנערים ומשתף אותנו בחוויה אישית שעבר: "הייתי לומד בישיבה, לפני כמה שבועות היה פריצה ליד הבית שלי, לאן אתה חושב שהגיעו השוטרים? ישר אלי, ואני בכלל הייתי בישיבה. אז למה באו אלי? כי מי שלא הולך עם כובע וחליפה, הוא עבריין, זה המצב".

בסיום השיחה, הנערים, מנפקים תחזית קודרת: "אם לא יקשיבו לנו ולא ידאגו לנו, המצב פה רק ילך ויחמיר, ככה זה כשיש כמות כה גדולה של בחורים שמסתובבים חסרי מעש, המצב מדרדר בכל יום".

"אם העירייה לא תדאג לנו", הם מצהירים, "אם לא ידאגו לחבר'ה האלה - יהיה פה בלגן הרבה יותר רציני".

תגובת עיריית בני ברק לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר