פרסום ראשון

ראש ישיבת 'מאור התורה' נדבק; 600 תלמידים בבידוד ביתי

ראש ישיבת "מאור התורה", הגאון רבי אברהם סלים, תלמיד בישיבה והטבחית - חיוביים ל"קורונה" • 600 התלמידים בישיבות נשלחו לבידוד ביתי • באשקלון, דיין בבית הדין הרבני - נדבק גם כן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש ישיבת "מאור התורה" הגאון רבי אברהם סאלים (צילום: ארכיון 'כיכר')

ראש ישיבת "מאור התורה" הגאון רבי אברהם סאלים נמצא חיובי ל'קורונה' בעקבות כך כלל תלמידי ישיבת 'מאור התורה', הגדולה והקטנה, נשלחו היום (שלישי) לביתם.

מלבד ראש הישיבה, גם תלמיד בישיבה והטבחית נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. בישיבה פועלים כעת בכדי לדעת מי היה במגע עמם וצריך להיכנס לבידוד, כאשר עדיין לא ברור מתי הישיבה תפתח שוב.

ראש ישיבת "מאור התורה" הגאון רבי אברהם סלים (ארכיון 'כיכר')

תלמידי הישיבה מבהירים כי בישיבה שמרו מאוד והקפידו על הוראות משרד הבריאות. יצוין כי מדובר בלמעלה מ-600 בחורים שנשלחו כעת לבידוד ביתי.

בהודעה לתלמידים, מסרה הישיבה כי "בשל חולה קורונה שהיה בישיבה וחשש מהדבקה, הורה מורנו ראש הישיבה כי על הבחורים לצאת מהישיבה לבידוד בבתיהם.

היכל הישיבה (ארכיון 'כיכר')

"למרות השמירה על ההנחיות והכללים, מבדיקה שנערכה התברר כי עובדת מטבח בישיבה נדבקה בקורונה, וכמו כן נמצא גם מורנו ראש הישיבה הגאון ר' אברהם סלים חיובי לנגיף.

"כאמצעי זהירות, הורה ראש הישיבה כבר בשעות הבוקר על סגירת הישיבה הגדולה והקטנה באופן מיידי כדי למנוע הדבקה נוספת. הבחורים יתפנו לבידוד ביתי על פי הנחיות משרד הבריאות. הנהלת הישיבה עושה מאמצים לבצע בדיקות מרוכזות לכלל התלמידים. והסירותי מחלה מקרבך".

בתוך כך, בבית הדין הרבני באשקלון קיבלו בצהריים הודעה מאחד מהדיינים כי קיבל תשובה חיובית לקורונה ובשעות אלו מתקיימים דיונים האם בית הדין ייסגר או שמא יעבור לפעילות במתכונת מצומצמת.

הרופא שיזם את 'מתווה הקפסולות' בראיון

מוקדם יותר פרסם מרכז המידע והידע הלאומי במערכה לקורונה נתונים מדאיגים על התחלואה במגזר החרדי. מהנתונים עולה כי העיר החרדית בני ברק מובילה במספר החולים החדשים.

מהנתונים עולה כי בשבוע האחרון נחשפו בעיר בני ברק 148 חולי קורונה חדשים, המספר הגבוהה ביותר מבין כל הערים בארץ. לשם השוואה, בעיר תל אביב - בה יש מספר תושבים כפול - נחשפו 138 חולים חדשים.

בעיר אלעד נחשפו בשבוע האחרון 43 חולים חדשים, והיא פסע לפני הגדרתה כ'אזור אדום'. בעיר ביתר עילית נחשפו בשבוע האחרון 23 חולים חדשים.

בעיר טבריה נחשפו 34 חולים חדשים בשבוע האחרון, רובם ככולם תושבי השכונות החרדיות בדגש על חסידות צאנז בעיר. באמ"ן מעריכים כי ההדבקה היא תוצאה של חג השבועות ומההתפרצות בחסידות בעיר נתניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר