אחרי אלעד וטבריה

שרי הממשלה ידונו: האם להטיל 'סגר' גם על מודיעין עילית

שעות לאחר שהחל ההסגר בעיר אלעד ובשכונות בטבריה, מתברר כי עוד ערים עלולות לקבל במהלך היום את התואר 'אזור מוגבל' - בהן מודיעין עילית - בשל התגברות תחלואת נגיף הקורונה (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מודיעין עילית, בעת 'הגל הראשון' (צילום: איתמר קירשבוים)

ראש הממשלה נתניהו מתכוון להחליט היום (רביעי) אם להטיל סגרים על ערים נוספות ברחבי הארץ, בהן תחלואת הקורונה גוברת, בהן בת ים ומודיעין עילית.

לפי הנתונים העדכניים של משרד הבריאות, שפורסמו בשעה האחרונה, בשלושת הימים האחרונים נוספו בעיר מודיעין עילית 14 חולים, ובסך הכל עומד מספר העדכני על 48. בעיר בת ים נוספו בימים הללו 19 חולים, ומספרם הכולל מגיע ל-183.

מתברר, כי מלבד העיר אלעד ושכונות בטבריה, עליהן הוטל כבר אמש הסגר, שתי הערים הללו הן עם יחס מדאיג במיוחד של חולים, בשיעור של אחד ל-100 אלף תושבים.

הגרמ"ה הירש ב'חתונה זהירה' במודיעין עילית (באדיבות המצלם)

ומה המצב בשאר הערים החרדיות? בבני ברק נוספו בשלושת הימים האחרונים 70 חולים חדשים, באלעד 19, בביתר עילית 19 ובבית שמש 7. בירושלים 106 חולים חדשים, חלקם הגדול בשכונות החרדיות בעיר.

במקביל, במרכז המידע והידע למערכה בקורונה של אגף המודיעין בצה"ל, מצביעים בשלב זה על הערים ביתר עילית, ירושלים, אום אל פאחם, תל אביב, קריית גת וחורה, ככאלו בהן נדרשת הגדלה של מספר הבדיקות.

כזכור, כבר אמש הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ידון היום באפשרות להטיל הגבלות על יישובים נוספים, אך ל'כיכר השבת' נודע, בחלק מאלו שהוזכרו, דוגמת מודיעין עילית, הרשות המקומית משערת שזה לא יקרה בסופו של דבר.

יצוין, כי גם בעיריית טבריה העריכו עד לרגע האחרון אתמול כי הממשלה לא תכריז עליה כ'אזור מוגבל' - הערכה שבסופו של יום כידוע התבררה כשגויה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר