5000 ש"ח

המשטרה ערכה פשיטה על עסקים, רק האולם החרדי נקנס

המשטרה קנסה אמש את בעלי אולמי בית ישראל בירושלים, לאחר פשיטה על האולם במהלך חתונה כשלטענת המשטרה היו ברחבת הריקודים יותר מ-250 בני אדם. 18 עסקים נבדקו (חדשות חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
קנס באולמי בית ישראל (צילום: דוברות המשטרה)

מהלך חתונה חסידית שהתקיימה אמש (חמישי), באולמי בית ישראל בירושלים, נכנסו לפתע צמד שוטרים לאולם, ולאחר שלטענתם רחבת הריקודים הייתה צפופה מידי, נקנסו בעלי האולם בסכום של 5,000 ש"ח.

אחד הנוכחים טוען בשיחה עם 'כיכר השבת', כי הדו"ח ניתן לטענת השוטרים משום שבאולם היו באותה עת יותר מ-250 משתתפים, וכי כל התחנונים של בעלי האולם על המצב הקשה בו נתון העסק בשל משבר הקורונה לא הועילו.

השוטרים נכנסו לאולם וביצעו ספירה עם נציג האולם ונציג המשפחה, בספירה עלה כי ישנם 240 איש באולם - על פי ההנחיות.
השוטר אמר שזה בסדר מבחינתו. כשיצא מהאולם שינה לפתע את גירסתו ואמר לחבירו בחוץ שיש 288 איש.

בקשות האולם והמשפחה לספירה חוזרת נענו בשלילה. בשלב זה אמרו השוטרים שהבעיה היא שהריקודים אסורים, אך בעלי האולם הפנו אותם להנחיות המציינות כי ריקודים מותרים רק שיש להימנע מריקודים של קבוצות סיכון.

האולם יערער על הדו"ח ויסתמך על מצלמות האבטחה המעניקות תמונה ברורה של מה שאירע.

בתוך כך, המשטרה פעלה הלילה במסגרת מבצע לאכיפת ההנחיות של משרד הבריאות, כאשר שוטרי משטרת ישראל ביקרו במהלך הלילה ב-18 בתי עסק בירושלים, אשר לחלקם נרשמו דוחות בגין הפרת ההנחיות.

מהמשטרה נמסר כי מבצע האכיפה התמקד באולמות אירועים, מסעדות, בתי קפה ומוקדי בילוי על מנת לוודא עמידה בתקנות, וכי המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר