"מזלזלים בקורונה"

הגר"מ מאזוז מגבה את הסגר על העיר אלעד

הגר"מ מאזוז מגבה את ההחלטה להטיל סגר על העיר אלעד: "שואלים מדוע לא עשו סגר בעיר פלונית כמו שעשו לנו? אלא שמע מינה, שהם שונאים אותנו. איזה טיפשים" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: פלאש 90)

בזמן שבפוליטיקה החרדית תוקפים את ההחלטה להטיל סגר על העיר אלעד, הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', מגבה את ההחלטה.

במהלך שיעורו השבועי אמש (מוצ"ש) התבטא הגר"מ מאזוז: "אנשים מזלזלים בקורונה, ואסור לזלזל בדבר הזה, במיוחד במקומות של שומרי תורה ומצוות, למה יגידו אתה רואה מה הועיל להם תורה ומצוות שלהם.

"וחוץ מזה הם עושים עבירה, נגד עצמם, וגם נגד אחרים, וגם נגד הקב"ה שציווה אותנו "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". אדם שעושה דבר כזה, לא יחשוב שזה עברה שיש בה נזק בלבד, אלא זה גם חילול השם, שיגידו הנה בני ברק מספר חס וחלילה עלה למעלה ובאלעד עלה למעלה".

בשלב זה התייחס הגר"מ להחלטה להטיל סגר על אלעד ואמר: "יש אנשים משלנו יש להם שאלות של שטות מדוע לא עשו סגר בעיר פלונית ופלונית כמו שעשו לנו?! אלא שמע מינה, שהם שונאים אותנו. איזה טיפשים, אדרבה אוהבים אותנו.

"אם בערים אחרות אולי יש סיבה אחרת, אולי שם עוד לא מבודדים לפי המספר של החולים אם מוסיף והולך או פוחת והולך, יש להם (למשרד הבריאות. י.כ.) סיבות משלהם".

"אנחנו צריכים לדעת מה הסיבות?", הוסיף הגר"מ מאזוז: "אנחנו יודעים כאן בעיר הזו או בעיר אחרת של חרדים צריכים לשמור "אני פי מלך שמור" כך כתוב בקהלת אסור לעשות דברים כאלה...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר