לא למדו לקח?

החרדים מדביקים? "לא נותנים לנו תשובות"

הורים מודאגים מבית הספר 'בנות ירושלים', פנו ל'כיכר' לאחר שבעלה של אחת המורות בביה"ס התגלה כחיובי לנגיף, המורה נבדקה אך עדיין אין תשובות; "רוצים הדבקה המונית?!" (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מבנה בית הספר מהצד (צילום: גוגל מפות)

בבית הספר החרדי 'בנות ירושלים', ברחוב רש"י בירושלים, התגלה כי בעלה של אחת המורות נדבק בנגיף, המורה שעשתה אתמול בבוקר (שני) בדיקה, עדיין ממתינה לתשובה, לאחר שבלשכה המחוזית הבטיחו שתהיה תשובה תוך שעות ספורות.

אבא לתלמידה בבית הספר, מספר ל'כיכר השבת': "אנחנו בלחץ עצום, יכול להיות שאנחנו שולחים את בתנו לגוב האריות, מבלי כוונה. כבר ביום ראשון בלילה נודע לנו כי בעלה של אחת המורות חלה בנגיף, המורה ניגשה על הבוקר לעשות בדיקת קורונה.

"מכיוון שאנחנו דואגים מאוד ומקפידים על כל ההנחיות, הבנו שיש התחייבות שתוצאות הבדיקה תגיע תוך מספר שעות -זו הייתה האמירה של הלשכה המחוזית".

"אלא", וכאן ההורה מגביה את הטון בזעם, "את מי שאחראי על הבדיקות לא מעניין, שבית הספר יכול להיות מדגרת קורונה, ושכולנו נצטרך להיכנס לבידוד".

"האם כך המדינה רוצה להילחם בנגיף?!", הוא תוהה בזעם.

הורה אחר מספר ל'כיכר השבת': "צריך להבין את האופי של בית הספר, מדובר בבית ספר בוטיק על איזורי- של כ- 230 בנות, כאשר כל התלמידות חשופות האחת לשנייה כל הזמן וגם נסעו יחד בהסעות. יש גם הרבה אחיות. מקפידים כמה שאפשר על כללי שמירת המרחק וחשיבת המסכות אבל בכל זאת מדובר בילדות . לכן, זה שהמורה מלמדת בכיתה א' מטיל חשש להידבקות על כל הכיתות האחרות, מלבד כך, שכל המורות ייאלצו להיכנס לבידוד ולהבדק בעצמן"

"אנחנו ההורים כועסים, אפשר למנוע הדבקה המונית על ידי בדיקה מהירה, למה מדינות נכשלות נותנות תוצאות של בדיקות תוך מספר שעות ובאומת הסטארט-אפ, עבר כבר כמעט 36 שעות ואין תשובות, למה מחכים? וזאת לאחר שהרופאה המחוזית הבטיחה לתשובות מהירות, האם הם לא למדו לקח ממה שקרה בגימנסיה?", מסכם ההורה את

'כיכר השבת', פנה אל משרד הבריאות כדי לקבל את תגובתו: "ממשרד הבריאות נמסר כי הנושא יבדק, בכל מקרה ועניין יש להקשיב להנחיות הרופאה המחוזית".

מבית הספר נמסר בתגובה: "צוות בית הספר והורי התלמידות מחכים כבר למעלה מיממה יחד עם המורה לתשובה. נקוה שבעזרת ה תהיה שלילית. הובטח לנו שבשל הדחיפות-מדובר במורה שעובדת עם תלמידות רבות בבית הספר, ועם למעלה מעשרים נשות צוות נוספות יואץ תהליך הבדיקה. אולם בינתיים -לא קבלנו שום עדכון.

"בינתיים לפי ההנחיות בית הספר פועל כרגיל. היום הסתיימו הלימודים. מחר אמור להפתח בית הספר של החופש הגדול לתלמידות כתות א-ד. נחכה לבשורות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר