תיעוד מהטקס

מוסקבה: הושקו רכבים חדשים לחלוקת מזון לנזקקים

שני רכבים חדשים צורפו אל צי הרכבים במרכז החסד היהודי 'מארינה רושצ'ה', להובלת מנות מזון לקשישים וגלמודים, זאת בטקס מיוחד בהשתתפות רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר (חרדים)

(צילום: לוי נאזרוב)

במעמד מיוחד נערך טקס מרגש להשקת שני רכבים חדשים, להובלת מנות מזון לקשישים וגלמודים יהודים במוסקבה, הנעזרים בקביעות על-ידי מרכז החסד היהודי שערי צדק, בשכונת מארינה רושצ'ה במרכז מוסקבה.

את האירוע כיבד בנוכחותו מייסד המרכז ורבה הראשי של רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר, שנשא דברי ברכה והביע את תודתו לתורמים החשובים ולארגון 'סלמון' המסייע בקביעות למרכז.

יצוין כי שני הרכבים החדשים מתווספים אל צי הרכבים הקיים, המחלק מדי יום מזון טרי ומזין, אותו מכינים במטבח הענק שבמרכז החסד היהודי, במקביל למספר רב של מסלולי צדקה ועזרה, הנערכים במשך כל השנה ובמיוחד בתקופה זו.

תוך שמירה קפדנית על כל כללי הבריאות – פועלים במרכז החסד במשך כל התקופה האחרונה, בפעילות גדולה יותר מכל השנה, ומעניקים בכל עת סיוע וסעד לאלפי נזקקים.

מדי בוקר, נשלחים מאות מנות אוכל חם ומזין, הישר לביתם של הקשישים והגלמודים בעיר הבירה. רופאי מחלקת הרפואה 'מרכז רמב"ם' מסייעים בכל מקרה רפואי, ואף שלחו כהוקרה אלפי מסכות הגנה מיוחדות לבתי רפואה שונים, איתם עומדים בקשר תמידי למען מאושפזים יהודים.

לצד כל אלו, מקבלים יותר מ-1,500 מטופלים סיעודיים, את העזרה הסיעודית בביתם, וגם מערך חלוקת תרופות ושאר תוכניות העזרה תוגברו למען כל נצרך ונזקק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר