דיווחים מטרידים

הקורונה ב'בית מתתיהו': "אמרו לא להיבדק"

הורים לבחורים הלומדים בישיבה, סביבה הטילו היום סגר בעקבות התחלואה הגבוהה, מדווחים כי אסרו עליהם להיבדק • במערכת הבריאות מאיימים: "נסגור את עולם התורה" (חרדים)

היכל הישיבה. ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

הורים לבחורים הלומדים בישיבת בית מתתיהו טוענים כי בניהם קיבלו הוראות מהרבנים בישיבה שלא ללכת לעשות בדיקות קורונה.

מוקדם יותר היום דיווחנו ב'כיכר השבת' על עליה מדאיגה במספר החולים בישיבה, שרק היום, עם 47 חולים לפחות, החליטו לשלוח את הבחורים הבריאים הביתה.

במקביל, בעיריית בני ברק החליטו להטיל סגר מקומי על הרחוב, לאור התחלואה הגבוהה ולאסור על התנועה במקום, למעט לתושבים הסמוכים.

הדיווחים החוזרים ונשנים על הוראות לבחורי ישיבות שלא לעשות בדיקות קורונה גם אם יש להם את הסימפטומים, הביא גורמים בכירים במשרד הבריאות לשחרר אזהרה חריגה.

לפי הדיווח של יאיר שרקי במהדורה המרכזית של חדשות 12, אותם בכירים אמרו כי "אם בבני ברק לא ייבדקו - נסגור את עולם התורה".

רק היום, הודיעו בישיבה, שם סירבו לפעול על פי מתווה הקפסולות המפורסם, והחזירו את כלל בני הישיבה למתחם הישיבה, כי הבחורים הבריאים נשלחים הביתה.

יצוין כי אתמול כבר דיווחנו ב'כיכר השבת' כי בישיבה התגלו למעלה משלושים חולים, וכעת מתברר כי מספרם כמעט הוכפל, וכחמישים נשאים נמצאים בישיבה.

על פי ההחלטה שהתקבלה רק היום, הישיבה תיסגר כמעט באופן מלא, כך שהבחורים הבריאים יישלחו לביתם, בחורים שפיתחו תסמינים ואמורים להישאר בבידוד יישארו במתחם הישיבה תוך שמירה והקפדה מלאה שלא יצאו מחדרי הפנימייה.

בחורים חולי קורונה לא יישארו במתחם הישיבה, ויישלחו כבר בשעות הקרובות למלוניות.

כאמור, מעיריית בני ברק נמסר כי בשל התחלואה החריגה בישיבה, הוחלט על הגבלות תנועה סביב מוסד הלימודים, בכניסות וביציאות אליו וברחוב סלנט. יתאפשר מעבר לדיירי הרחוב, אך לא תותר גישה שלא לצורך, על מנת למנוע סכנה מיותרת. בהתאם להנחיה, הגיעו בשעה זו כוחות משטרה לאזור לשמירה על שלום הציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר