התושבים חוששים מסגר

הגבלות קורונה בעיר ביתר: עשרות חולים - ומוסדות סגורים

השרים החליטו על הגבלות במוסדות החינוך ועל ההתקהלויות בעיר החרדית, שם התגלו 84 חולים חדשים בשבוע האחרון • חלק מהישיבות ובתי הספר כבר נסגרו, בשל חולים או בשל זהירות (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל, החליטה אומנם שלא להטיל סגר על העיר החרדית ביתר עילית, אך תושבים חוששים כי בקצב הנוכחי - בסופו של דבר זה יקרה.

לפי נתוני מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה של אמ"ן ומשרד הבריאות, כעת יש בעיר 125 חולים פעילים, עליה של 84 בשבוע האחרון.

מדובר בקצב גידול גבוה מהממוצע הארצי, מה שהוביל את וועדת השרים להנחות אתמול את מנכ"ל משרד הבריאות לחתום על הגבלת מוסדות החינוך וההתקהלויות בעיר.

בשל התפשטות הקורונה בעיר, הבוקר פשטו עשרות שוטרים בכל אזורי ביתר עילית, במטרה לאכוף את נושא עטיית המסיכות והשמירה על התקנות.

חלק ממוסדות החינוך לא המתינו להחלטה הסופית על הגבלת פעילותם, וכבר הודיעו על סגירת שערי המוסדות. בהנהלת מוסדות חסידות קרלין הוחלט לנקוט בצעדי מנע.

מאיר רובינשטיין: "משרד הבריאות היה מבולבל" (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

כלל בתי הספר, תלמודי התורה, ישיבות וכוללים של קרלין בעיר ביתר נסגרו בהוראה חד משמעית, בשל החשש להידבקות התלמידים והלומדים.

מספר בתי ספר וישיבות נוספות נסגרו בימים האחרונים, לאחר שהתגלו בהם חולי קורונה. בהם, בין היתר, ישיבת חסידי באיאן - שם סבלו חלק מהבחורים מתסמינים, וחלקם אף נמצאו חיוביים לנגיף.

בנוסף, כפי שדווח ב'כיכר השבת', בקהילת המתמידים בביתר נשלחו בחורים רבים לביתם לאחר שסבלו מתסמיני קורונה, וחלקם התגלו כנשאים.

כמו כן, מעונות יום רבים וגני ילדים נסגרו והילדים הלומדים בהם הוכנסו לבידוד לאחר שגננות ומטפלות רבות קיבלו תשובה חיובית בבדיקות הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר