האזינו

ראש עיריית ביתר עילית לתושבים: "מתנכלים לחרדים"

תושבי ביתר עילית קיבלו הערב מראש העיר רובינשטיין עדכון על ההגבלות שהוטלו עליהם - סגירת מוסדות ואיסור התקהלות מעל 11 איש - ושמעו את האשמותיו החריפות. האזינו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההאשמות של ר"ע ביתר. האזינו (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, שיגר הערב (חמישי) לכשישים אלף תושבי העיר הקלטה טלפונית, בה הוא עדכן אותם בהגבלות שכזכור הוטלו עליהם. כמו כן, הוא האשים את הרשויות בהתנכלות מכוונת לציבור החרדי, במשבר הקורונה.

"תושבים יקרים, כאן מאיר רובינשטיין", פתח ראש העיר את דבריו - וחילק אותם לכמה עניינים:

"א. אמש התקשר אלי פרופסור גרוטו ממשרד הבריאות, ואמר שרוצים להטיל הגבלות בעיר, לסגור את מוסדות החינוך ולאסור התקהלויות. התנגדתי לכך, וזעקתי בפניו שהרשויות מגלות אזלת יד, כאשר ישנם חולים מאומתים המשוועים לצאת מהעיר למלוניות, ואין שום מענה; משרד הבריאות לא מסייע, ורק מציע הגבלות.

ב. ההנחיות החדשות שנכפו עלינו, מהיום עד לשבעה עשר בתמוז, הינן: 1. אין לימודים במוסדות החינוך. 2. איסור להתקהלויות מעל 11 איש.

ר"ע ביתר על הקורונה, בראיון ל'כיכר השבת'

ג. לצערנו, יש התנכלות לציבור החרדי ברחבי הארץ: החופים ומקומות הבילוי בתל אביב והרצליה פתוחים ללא אכיפה, ובערים החרדיות נשלחו שוטרים ממחוזות אחרים, להטיל קנסות על החרדים. זו אפליה מקוממת".

רובינשטיין פנה לתושבי ביתר עילית בבקשה: "התורה חסה על ממונם של ישראל, אנא, הישמרו שלא לצאת מהבית ללא מסיכה".

"ד. למרות אזלת היד של הרשויות, אנו מחויבים מדין תורה לקיים 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם'. לשמור על ההנחיות בכל תוקף - מסכות, מרחקים והיגיינה - ובעזרת השם יוסר הנגף במהרה מעלינו", סיים ראש העיר ביתר עילית את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר