מאות - לבידוד

חזרו מ'שבעה' המונית על רב מוכר כחולי קורונה

בני משפחתו של רב מוכר, שנפטר לאחרונה, ישבו עליו 'שבעה' יחדיו וקיבלו מנחמים רבים, ביניהם גם נשאי קורונה. הם חזרו לביתם כחולים, הגיעו לעבודתם וכעת מאות יבודדו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ג בתמוז תש"פ | 05.07.20
ניחום אבלים. אילוסטרציה, למצלומים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: א בליק)

מאות תלמידים ותלמידות במוסדות חינוך במודיעין עילית קיבל היום (ראשון) הודעה כי עליהם להיכנס לבידוד, בעקבות מספר עובדי הוראה שנגיף הקורונה התגלה בגופם.

מדובר, כך נודע ל'כיכר השבת', באירוע הדבקה רב משתתפים, שהגיע מבני ברק, כאשר בני משפחתו של רב מוכר שנפטר לאחרונה ישבו עליו 'שבעה' יחדיו וקיבלו מנחמים רבים, ביניהם גם אחד או כמה נשאי קורונה.

בני המשפחה האבלה חזרו בתום ה'שבעה' למודיעין עילית, עיר מגוריהם, כמובן ללא שידעו כי נדבקו בנגיף המשתולל, וכשהבינו כי עליהם להיבדק ועשו זאת, נודע כי הם נדבקו.

אלא שבינתיים הגיע כל אחד למקום עבודתו, ורק היום כאשר נודע על מחלתם, ניתנה ההוראה בכמה מוסדות חינוך מובילים בהם הם מועסקים, על כניסה המונית לבידוד.

מדובר במאות תלמידות מ-16 כיתות בבית הספר נתיבות דעת, כולל כל בנות המחזור של כיתות ח' וחברותיה של ילדה מכיתה ד', בת לאותה משפחה.

עוד נשלחו לבידוד, מסיבה זהה, ילדות בשתי כיתות בבית הספר אהלי ספר, תלמידים באחת מהישיבות לצעירים במודיעין עילית וילדים מגני תלמוד התורה 'פרי התורה' (ברחוב רשב"י) בשל גננת משלימה מאותה משפחה אבלה.

ל'כיכר השבת' נודע עוד, כי בגנים הללו הקפידו מראש על זהירות, עוד מעבר לנדרש בהנחיות משרד הבריאות, והבידוד הוא יוזמה עצמית ליתר ביטחון, למרות שלא התקבלה הוראה על כך.

זהירות יתרה במודיעין עילית (צילום: איתמר קירשבוים)

יודגש, כי בניגוד לשמועות בעיר, אודות המורה מבית הספר נתיבות דעת, היא כאמור לא ידעה שנדבקה, וברגע שבעלה התגלה כחיובי, היא נכנסה לבידוד ומיהרה לעדכן את כל מי שצריך.

כמו כן, בבית הספר הזה ישנו מוקד הידבקות שלישי, מעבר לבנות המשפחה האבלה (המורה והילדה), כזה שאינו קשור ל'שבעה' בבני ברק: תלמידה בכיתה ח'.

"ה'שבעה' הזו הכניסה ותכניס עוד מאות אנשים כאן בעיר לבידוד", אומרת 'כיכר השבת' תושבת המקום המעורה במקרה זה, "משום שעדיין לא יודעים מי נדבק בשרשרת ההדבקות הזאת".

כזכור, העיר מודיעין עילית ניצבת כעת יחד עם הערים ירושלים, תל אביב ובית שמש, כ'כתומה' - מעט לפני כניסתה לאזור האדום.

מהעדכון האחרון של משרד הבריאות עולה, כי בשלושת הימים האחרונים - לא כולל היום - התגלו בעיר מודיעין עילית 30 חולי קורונה חדשים, ומספרם הכולל של אלו מגיע כבר ל-157.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר