זעם ביישוב

הבחורים "התנדבו" והדביקו את שומר החווה

בחורי ישיבה ממודיעין עילית, שהיו אמורים לשהות בבידוד עקב מגע עם חולה מאומת, נשלחו להתנחלות נווה צוף. הם לא עדכנו את התושבים על מצבם, והדביקו אדם שהיה לידם (בארץ)

שלומי זייבלד | כיכר השבת |
היישוב נווה צוף (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

במוצאי השבת התבשרו ביישוב נווה צוף על נשא הקורונה המאומת הראשון שהתגלה ביישוב, והתושבים זועמים ומאשימים בחורים חרדים בהכנסת הנגיף למקום מגוריהם.

הסיפור מתחיל בקבוצה של שמונה בחורי ישיבה שהגיעו להתנדב בחוות הבקר המקומית. בהמשך התברר כי הם הגיעו למקום אחרי שנאלצו להיכנס לבידוד בעקבות חשיפה לחולה מאומת.

במקום להישאר בעיר מגוריהם, מודיעין עילית, נשלחו להתנחלות הסמוכה יחסית - שם העבירו יומיים ללא ששמרו על הכללים הנדרשים, ובאו במגע עם אנשים שונים.

רק כעבור יומיים, כולל לילה של שהייה בחוות הבקר, קיבלו הבחורים תשובות מבדיקות הקורונה שערכו, מהם התברר כי אחד מהם היה נשא של הנגיף.

הבחור ששמר באותו הלילה בחווה, נדבק ממנו - וכעת הקורונה החלה להשתולל ביישוב שעד כה הצליח להישמר בצורה נקייה.

אחד התושבים אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי מדובר לא רק ברשלנות פושעת מצד הבחורים ומצד מי ששלח אותם, אלא גם בסיכון ממשי של חיי אדם בשל העובדה שיש ביישוב אוכלוסיה מבוגרת, הנמצאת בקבוצת סיכון.

"לא ייתכן שנשמור על עצמנו ונקפיד כל כך לכל אורך התקופה, ובסוף - בגלל התנהלות פושעת של מספר בחורים, שהגיעו לכאן בזמן שהיו אמורים להיות בבידוד, נסבול כולנו".

בתגובה לטענות שעלו כי הבחורים הגיעו למקום בהמלצת עיריית מודיעין עילית שביקשה להוציא את המבודדים מהעיר, בשל העובדה שאין מלוניות עבורם, נמסר מדוברות העירייה בתגובה ל'כיכר השבת' כי מדובר ב"שקר מוחלט, לא היו דברים מעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר