"פחות מ-0.1 הדבקה"

יעקב אשר: "לסגור את הישיבות - החלטה שגויה"

לאחר שנחשף ב'כיכר' כי הישיבות שפעלו בקפסולות - יישארו פתוחות, תקף ח"כ יעקב אשר את הניסיון לסגור ישיבות ואמר כי אחוז ההדבקה בישיבות הוא פחות מ-0.1. צפו (חרדים, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת)

החשש מהוראה על סגירת הישיבות: יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ יעקב אשר, תקף הבוקר (שני) את הכוונה לסגור את הישיבות, ואמר בפתח ישיבת ועדת החוקה כי "רוב הישיבות פועלות במסגרת של קפסולות במסגרת טובה".

כפיש שנחשף ב'כיכר השבת' הבוקר, ההחלטה המסתמנת היא שהישיבות שפעלו במסגרת 'מתווה הקפסולות' ימשיכו לפעול, בניגוד לניסיונות להביא לסגירת כל הישיבות.

לדברי אשר, "אחוז ההדבקה הוא פחות מ-0.1", ותקף את הישיבות שלא שמרו על הכללים ואמר: "יש לצערי מקומות שלא שמרו בישיבות".

עוד הוסיף כי "כשתהיה החלטה לסגור את עולם הישיבות, זה לא רק הבעיה האמונית שלנו אלא להחזיר עשרות אלפי בחורים לבתים של עשרה ילדים. צריך להשאיר את זה ולטפל נקודתית באותם מקומות שצריך לטפל. זו תהיה החלטה שגויה".

אשר הוסיף ואמר כי "רוב הישיבות פועלות במסגרת של קפסולות בצורה מסודרת ויעילה. מדובר בעשרות אלפי בחורי ישיבות שנמצאים בתוך הישיבות ואחוז ההדבקה בהם כרגע עומד על פחות מ-0.01%.

"אם יש מקומות שלא שמרו, כמו שבכל מקום יש הפרות פה ושם, צריך לטפל בזה נקודתית על ידי הוצאה למלוניות או כל טיפול קונקרטי אחר מול אותה ישיבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר