ה'קורונה' בפ"ת

בחור משיעור א' חלה בנגיף; הישיבה נסגרה

בחור בשיעור א' בישיבת לצעירים בפתח תקווה כחולה בנגיף והישיבה נסגרה. בנוסף, התגלו עוד שתי תלמידות חולות בבית הספר 'בית יעקב' וכן ילד חולה בגן של 'רשת הגנים' (אקטואלי)

ראש העיר רמי גרינברג בסיור ב'ברכת יעקב', אמש (צילום: דוברות)

296 חולים פעילים בפתח תקווה, כך לפי נתוני משרד הבריאות מהבוקר (שני), 30 מהם מתגוררים בשכונת גני הדר החרדית, 3 מתגוררים באם המושבות ו-17 חולים מתגוררים באזור פרנקפורטר במרכז העיר.

לאור התחלואה, עוד מוסדות חינוך נסגרים בעיר, לאחר שנמצאו בהם חולי 'קורונה'.

הבוקר, הודיע ראש העיר רמי גרינברג על סגירת הישיבה לצעירים - פתח תקווה, שבראשות הגאון רבי אשר זנובסקי, לאחר שהתגלה כי בחור בשיעור א' נדבק בנגיף.

תלמידי שיעור א' הונחו להיכנס לבידוד, לערוך בדיקת קורונה ולעדכן את הרשויות. כמו כן, נאסר על אחים ואחיות של תלמידי שיעור א', להיכנס למוסדות החינוך בעיר.

ראש העיר רמי גרינברג בסיור ב'ברכת יעקב', אמש (צילום: דוברות)

בנוסף, בהמשך לסגירתו אמש של בית ספר 'בית יעקב' במרכז העיר, בעקבות המצאות שתי חולות קורונה בקרב התלמידות, היום נודע כי בעקבות הבדיקות שנערכו התגלו עוד שתי תלמידות כחולות קורונה: תלמידה נוספת בכיתה ג-5 ותלמידה מכיתה ה-2.

בעקבת כך, הנחה ראש העיר כי תלמידות ג-5 צריכות להמשיך בבידוד ולבצע בדיקות ותלמידות ה-2 צריכות להכנס לבידוד ולבצע בדיקות. כמו כן נמסר כי אחים ואחיות של התלמידות מהכיתות הללו, לא יכולים ללכת לאף מסגרת חינוכית בכל גיל.

בנוסף, בגן שרה מרציאנו של 'רשת הגנים' של 'אגודת ישראל' במרכז פתח תקווה, התגלה ילד חולה מאומת. בעקובת כך, הגן נסגר. הילדים והצוות הונחו להיכנס לבידוד עד יום שלישי הבא ולבצע בדיקות ולעדכן את הרשויות. כאמור, גם במקרה זה, אחים ואחיות של הילדים מהגן לא רשאים להגיע למוסדות חינוך.

כזכור, אמש הורה ראש העיר על סגירת חיידר 'ברכת יעקב' ברחוב הרצל - עד להודעה חדשה, בשל תלמיד חולה קורונה. בנוסף, נסגרו גם 'גן-מכינה' של ת"ת 'ברכת יעקב', אצל הגננת נחמי מרחוב הרצל במתחם החיידר, וכן גן טרום-טרום של 'ברכת יעקב' ברחוב האורים של הגננת שפי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר