הוחלט

בכנסת יצביעו כבר היום על הגבלות הקורונה

תקנות החירום שאושרו על ידי שרי הממשלה יובאו כבר היום לדיון והצבעה בשלוש קריאות במליאת הכנסת, במטרה לזרז הליכים ולהכניס את ההגבלות החיוניות לתוקף מיידי (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בשל העלייה החדה שנרשמה בימים האחרונים במניין החולים בנגיף הקורונה בישראל, הממשלה מתכנסת בשעה זו (שני) לדיון בהגבלות נוספות על המשק.

במהלך הדיון, המליצו בכירי משרד הבריאות לבצע שורת הגבלות מידיות. אלא שהתברר כי בכנסת לא מתכוונים למרוח זמן, ויביאו את התקנות החדשות לאישור עוד היום.

במהלך הדיון אישרו השרים את טיוטת החוק לתיקון וקיום תוקפן של תקנות שעת חירום (הגבלת פעילות), כך שההגבלות עליהן תחליט הממשלה יכנסו לתוקף באופן מיידי. הצעת החוק תועבר לאישור מליאת הכנסת באופן מיידי.

מוקדם יותר כינס יו"ר הכנסת יריב לוין את ראשי סיעות הקואליציה, ועדכן אותם כי תקנות החירום יובאו ככל הנראה כבר היום לאישור בשלוש קריאות בכנסת.

לוין הסביר כי המאבק בקורונה הוא לא עניין של קואליציה ואופוזיציה, וכי בחוקים ובתקנות החיוניים לטיפול בקורונה ועליהם אין חילוקי דעות מהותיים, יש להגיע להבנות ולתוצאה שתיטיב במהרה עם כלל אזרחי ישראל.

בסיכומים בין יו"ר הכנסת לבין ראשי הסיעות נקבע כי ייעשה מאמץ להגיע להבנות ביחס לנוסח החוקים שיובאו להצבעה ואשר יאפשרו את אישורם ללא דחיות.

כמו כן, סוכם כי ייעשה מאמץ משותף להשלים את חקיקת החוק העוסק בצווי הגבלת פעילות במישור הארצי, עוד היום, תוך הבטחה כי כל צו ייכנס לתוקף מיידי והוועדה הרלוונטית בכנסת תקיים דיון ובחינת של הצו מיד לאחר מכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר