מגבלת הנוסעים - בדיון

שינוי בהחלטה: המזגנים באוטובוסים כן יפעלו

נסיעה בחום הקיץ הישראלי באוטובוסים בלי מזגן - זו היתה ההמלצה המקורית של משרד הבריאות, שהתקבלה בממשלה, כחלק מהמאבק בקורונה; לבסוף, ההיגיון ניצח וההחלטה בוטלה (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yossi Zamir/Flash90)

שרת התחבורה מירי רגב סיכמה היום (שלישי) עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, כי בניגוד להחלטה הראשונית כחלק מהמגבלות החדשות, האוטובוסים ימשיכו לנסוע עם מזגנים פעילים, והסבירה: "סגירת מזגנים זו גזירה שהציבור אינו יכול לעמוד בה".

כזכור, תחילה המלצת משרד הבריאות התקבלה, והממשלה אישרה אתמול כי מספר הנוסעים באוטובוסים יוגבל ל-20 אנשים, וכי הנסיעה תתבצע עם חלונות פתוחים וללא מזגנים, במטרה להפחית כך את סיכויי ההדבקה בקורונה.

ההחלטה זכתה לביקורת רבה, בין ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת ובין מטעם נהגים ובכירים במערך חברות התחבורה הציבורית בישראל.

בעקבות כך הבהירה שרת התחבורה כי האוטובוסים ימשיכו לפעול כרגיל, עם מזגנים פעילים, ואמרה: "אני שמחה על הבשורה לנוסעים ולנהגים שיוכלו להשתמש בנוחות באוטובוסים".

"המחשבה על סגירת המזגנים, הייתה גזירה שהציבור אינו יכול לעמוד בה, וכעת משרד התחבורה ממשיך בגיבוש המתווה הסופי להפעלת האוטובוסים (מגבלת הנוסעים, שנתונה לשינויים. ד.ה)", הוסיפה מירי רגב.

מטעם ארגון נהגי האוטובוסים בישראל נמסר בתגובה: "אנו שמחים ששרת התחבורה רגב קיבלה את המלצות ארגון נהגי האוטובוסים בישראל והחליטה כי המזגנים ימשיכו לפעול באוטובוסים גם בקיץ הישראלי הלוהט. רק מגבלות על כמות הנוסעים, יורידו את השתוללות נגיף הקורונה בתחבורה הציבורית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר