5 דרכים לגרום למשרד הביתי הקטן שלכם לעבוד בשבילכם

כיצד יוצרים חלל שמסונכרן עם היעדים המקצועיים שיש לכם בראש? ואם אין לכם מקום פנוי להקדיש למשרד הביתי, האם ניתן להיות באמת פרודוקטיביים בחדר הארונות? הנה התשובות והפתרונות (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בימים אלו, נדמה שהביקוש לרעיונות מתוחכמים לעיצוב משרד אישי, גדול מאי פעם. יותר ויותר חברות קובעות מדיניות של עבודה מרחוק ואנשים רבים עוברים להיות מעין הבוסים של עצמם. בעיקרון, זה קל ליישום בכל מקום, כל עוד יש בו חיבור אינטרנט תקין. אבל אם אינכם רוצים לבזבז הרבה כסף על חלל עבודה מפואר, או כמה כוסות קפה בבית קפה מקומי - משרד ביתי הוא האיזור הטוב ביותר להתמקם בו, גם אם מדובר באחד קטן.

אבל כיצד יוצרים חלל שמסונכרן עם היעדים המקצועיים שיש לכם בראש ואיך אפשר להישאר בפוקוס כשעובדים בבית מלא הסחות דעת? העלילה מסתבכת אף יותר כשאין לכם מקום פנוי להקדיש למשרד הביתי: האם ניתן להיות באמת פרודוקטיביים בחדר הארונות?

אל חשש, אנחנו כאן כדי לעזור ולענות על השלות הללו. בין אם אתם ממיינים דואר נכנס עד השעות הקטנות של הלילה או פותחים עסק חדש ממשכנכם הצנוע, הנה חמישה רעיונות לעיצוב משרדים קטנים, שתוכלו להביא לפועל בכל חלל:

1. נווה מדבר מסודר

בואו נהיה כנים: לא רק שולחן נהדר דרוש לעיצוב משרד יעיל. חשוב לא פחות להשקיע בכמה פריטים לארגון ניירות, עטים, עפרונות ובערימות של כונני USB. המשרד הביתי הקטן הזה מכפיל את שטח האחסון עם קופסאות ייעודיות וארון מלא במגירות.

2. הדפסים נועזים

מי שאמר שעיצוב משרדים קטנים צריך להיות משעמם, ברור שמעולם לא ראה את המרחב הבא. הצלם פטי רובינס הפך ארון מטבח למשרד ביתי קטן בעזרת כמה מדפים שהונחו בקפידה וכיסא בעל פרופיל נמוך. בחלל כה קטן, צבעי המשרד הם הכל: הדפס שובב שומר על תחושה יצירתית ומעוררת השראה בחדר ולא צפופה וחשוכה.

3. צבעים שמחים

אינכם בטוחים באיזה חדר למקם את המשרד הביתי הקטן שלכם? חשבו אילו צבעים יועילו למשימות העומדות לרשותכם, במיוחד אם אינכם מצליחים לצבוע מחדש. המשרד הביתי הקטן הזה ממוקם בחדר שינה בסגנון כפרי עליז, בדיוק מה שאנחנו צריכים בעתות לחץ.

4. חבקו כל פינה

שולחן העבודה המשרדי הביתי הקטן הזה מוכיח שאינכם זקוקים לשטח ענק כדי להרגיש כמו בוסים. במקום לקנות שולחן כתיבה גדול ומסורתי, המעצבת התאימה את החלל הפנוי ומיקמה בו שולחן קומפקטי, ממש ליד האח.

5. קיפול נהדר

אתם מחבבים טרנדים שונים ומשונים לעיצוב המשרד הביתי, אך עליכם להודות כי לא כולם מתאימים ליישום בבית הפרטי שלכם. אחרי הכל, אינכם רוצים להרגיש אשמה שאינכם עובדים בכל פעם שאתם רואים את שולחן העבודה שלכם בסלון או בחדר השינה. אנחנו אוהבים איך המשרד הביתי הקטן הזה כולל שולחן מתקפל. בסוף יום ארוך תוכלו לסגור את המחשב הנייד, לקפל את שולחן הכתיבה ולפנק את עצמכם בלילה של מנוחה והרפיה, ללא רגשות אשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר