התייחסות ראשונה לגל השני

הגרי"ג: "כל השומרים על כללי הזהירות יהיו בריאים בעז"ה"

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין התייחס בשיעור שמסר להתפרצות החוזרת של נגיף הקורונה, והביע את דאגתו מכך שלא כולם נזהרים • בהמשך הוסיף כי "צריך בקשת רחמים בתפילה" • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון אדלשטיין, מתייחס לראשונה לגל הקורונה השני, שכעת בעיצומו, ומגדיר את המצב כ"קשה מאוד".

דבריו אלו באים, לאחר התייעצות מעמיקה שכזכור קיים עם מקורבו ד"ר משולם הרט, אלוף (במיל.) רוני נומה המלווה את המאבק בקורונה בעיר בני ברק וראש העירייה אברהם רובינשטיין.

אמש (שלישי) בשיחתו השבועית לציבור, שהועברה גם באמצעות קווי טלפון לאלפי תלמידיו, הביע ראש ישיבת פוניבז' את דאגתו מכך שיש רבים שאינם נזהרים בהקפדה על ההנחיות המחייבות.

וכך אמר הגר"ג, בתוך דבריו, המתפרסמים לראשונה ב'כיכר השבת': "המצב הוא, שהמחלה חזרה עכשיו בצורה קשה מאוד פה בארץ. זו 'צרת ציבור', והחיוב הוא לשמור על כללי הזהירות".

"אלו ששומרים על כללי הזהירות, יהיו בריאים בעזרת השם", בירך ראש הישיבה, וכאמור הוסיף בעצב: "לדאבוננו, לא כל הציבור נזהר בזה. כולם חייבים להיזהר בזה".

הגר"י אדלשטיין פנה לרבים ההולכים בדרכו, ואמר מה עומד כעת על הפרק מבחינה רוחנית: "צריך גם בקשת רחמים בתפילה, תפילה עם חיזוק, חיזוק על מה שצריך; על תורה, על תפילה ועל אמונה".

כזכור, במהלך הפגישה עם ד"ר הרט ורוני נומה התבטא הגרי"ג אדלשטיין, כי "אסור לזלזל חלילה בהוראות הרופאים, אלא להישמר ביתר חומרה בכל התקנות".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר