זעם באשדוד

החרדים לנתניהו: תעשה טעות אם תטיל סגר

הנציגים החרדים בעיריית אשדוד שיגרו מכתב לראש הממשלה נגד הטלת סגר על שכונות בעיר • ראשי הערים של לוד ורמלה עדכנו את התושבים על סגר בשכונות, בתיאום מלא (קורונה)

הסגר באשדוד (צילום: פלאש 90)

הנציגים החרדיים בעיריית אשדוד פנו הערב (רביעי) לראש הממשלה בנימין נתניהו והסבירו כי הם מתנגדים נחרצות להארכת הסגר על השכונות החרדיות. ראשי הערים לוד ורמלה, הודיעו לתושבים על סגר במספר שכונות בעיר.

במכתב ששיגרו ראשי המפלגות החרדיות באשדוד; אבי אמסלם מש"ס ויחיאל וינגרטן מיהדות התורה, הם פונים בבקשה נחרצת מראש ההמשלה לא להאריך את הסגר מהסיבות הבאות:

ראשית, הם טוענים כי ישנה ירידה עקבית בתחלואה ברובעים המוגבלים מזה מספר ימים. שנית חולי הקורונה מופנים למלוניות באופן משביע רצון.

שלישית, ישנה כעת הקפדה ומודעות בציבור לשמירה על ההוראות ברובעים המוגבלים. והסיבה הרביעית והעיקרית היא, שהסגר הוכח כלא יועיל בהורדת קצב התחלואה, שירדה עקב הפעולות שקדמו לסגר, הירידה תבוא משמירת מרחק ומעטיית מסכות.

עוד הם טוענים במכתב כי הסגר גורם סבל רב ומיותר לתושבי העיר ולפגיעה אנושה בעסקים באותם רובעים, שגם כך נמצאים במצב קריסה. לסיום הם מציינים, כי אם יוארך הסגר, נאבד את אמון הציבור וזה יוביל לחוסר בשיתוף פעולה מצד הציבור.

בתוך כך ראשי הערים לוד ורמלה הודיעו הלילה לתושבים, כי הם החליטו סגר על מספר שכונות בעיר - בעקבות התחלואה הרבה.

ראש העיר רמלה כתב לתושבי עירו: "בעקבות התפשטות נגיף קורונה, ובהמשך לשיחות שלי עם פרופסור גרוטו המשנה למנכל משרד הבריאות והערכת מצב לגבי התחלואה ברמלה החלטנו בעצה אחת לסגור את שכונת עמישב (אגש) החל ממחר".

"מחר בבוקר אפרסם במדוייק את כל הפרטים לגבי הסגירה. יחד ננצח את הקורונה", סיים ראש העיר.

ראש עיריית לוד, כתב לתושבים, "בעקבות ההתפרצות של נגיף הקורונה, ממשלת ישראל החליטה הערב להכניס מספר ערים ברחבי הארץ להגדרה של "אזורים מוגבלים". בשלב זה יוטל הסגר רק על ״שכונות אדומות״, בהן מספר החולים גבוה במיוחד".

"ההסגר על שכונות גני יער וס״ח ייכנס לתוקפו החל ממחר יום חמישי (9.7.2020) למשך שבוע (שעות יימסרו בהמשך). ההסגר על השכונות פרדס שניר, הרכבת ונווה שלום יימשך עד ליום שלישי הבא (14.7.2020) ויוסר בהתאם לירידה בתחלואה".

ראש העיר הוסיף כי "למרות שזה סגר נושם, המאפשר יציאה לעבודות חיוניות ולצורך הצטיידות בתרופות ומזון אני ממליץ להישאר בבתים. מוסדות החינוך, התרבות והדת יהיו סגורים בשכונות אלו וכי מחר (יום ה׳) נעדכן על המשך הקייטנות בשאר רחבי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר