טענות בביתר:

"אני בא להוציא חולים; הם שואלים אם יש מקווה במלונית"

יממה אחרי שהוחלט לפתוח 'מלונית' ייעודית לחולי הקורונה מביתר עילית, מאשים איש חסד בעיר כי רבים מהם מתעקשים על זוטות, וכי אם היו יוצאים כבר מבתיהם, הסגר היה מוסר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

'מלונית ההחלמה' לתושביה החולים של ביתר עילית לא ממריאה: איש חסד מוכר בעיר מגלה, כי רבים מהנדבקים מסרבים לצאת מבתיהם ולהתפנות אליה, בטענות שונות ומשונות, ופוגעים בכך בכלל התושבים.

כזכור, בישיבה מיוחדת של בכירי המועצה ביטחון לאומי בבנין עיריית ביתר, הוחלט על הסבתו של מלון כינר למלונית ייעודית עבור מאות נשאי הקורונה מהעיר, במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה.

אך כעת, יממה אחרי, איש החסד חונא דייטש מתוסכל מהמצב, אותו הוא מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת'. "הלוואי שכולם ייצאו למלוניות כמו שצריך. לצערי הרב זה לא קורה, וזה מה שמונע את המדינה מלהחליט על הסרתו של הסגר".

לדבריו, "אם כל 200 המשפחות המאומתות לא יתעקשו להיות בבית, אלא ייצאו היום למלונית, עד שבת אין סגר. אני פונה למי שיכול להשפיע עליהן בענין, שיעשה את זה כמה שיותר מהר".

דייטש ביציאה מהעיר, אתמול (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"אין לכם מושג איזה מריבות רבתי היום - עם כל מה שיש לי על הראש - כי להוציא חולים מהבתים. אנשים מתחילים לשאול אותי: יש מקווה במלון?... בקיצור, שתדעו לכם כולם, כי מה שמונע מלהוריד כאן את הסגר, זה נטו הנדבקים - שמתעקשים לא לצאת למלונות שסידרו להם".

חונא מוסיף: "זה פשוט מתסכל שאנחנו כעת נתקעים בגללם; כל מי שיש לו השפעה בקהילות הללו, צריך לשכנע אותם שיתפנו כמה שיותר מהר".

"תזכרו מה אני אומר לכם", הוא חוזר לסיום: ברגע שיתפנו מהעיר 200 משפחות -הסגר עד שבת בפח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר