חדרי הכושר ייפתחו

דרמה בוועדה: היו"ר הצביעה נגד עמדת נתניהו ותודח

חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון הצביעה בעד פתיחת מכוני הכושר למרות הקורונה, בניגוד לעמדת הממשלה. בתגובה, הודיע לה יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר כי היא מודחת (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
שאשא ביטון. הודחה (צילום: עדינה וולמן דוברות הכנסת)

דרמה בשעה האחרונה (שני) בוועדת הקורונה של הכנסת בראשות חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, זאת לאחר שהצביעה בעד פתיחת בריכות השחיה ומכוני הכושר בניגוד לעמדת הממשלה וראש הממשלה נתניהו.

ההצבעה התרחשה דקות לאחר פגישה בין שאשא ביטון לרה"מ נתניהו, בסיום הפגישה יצאה הודעה מדוברות רה"מ לפיה ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי יגבש ביחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין תקנות תו סגול מחמירות שיאפשרו לפתוח מחדש את בריכות השחייה, תוך הגברת האכיפה בהן. לדבריו, חדרי הכושר יישארו סגורים ויפוצו כלכלית.

שאשא ביטון הצביעה יחד עם האופוזיציה בעד פתיחת חדרי הכושר והבריכות ועוררה סערה. יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר הודיע לה כי הוא מדיח אותה מראשות הוועדה.

שאשא ביטון אמרה קודם ההצבעה: "אני נמצאת כאן כדי לשרת את הציבור ולעשות את מה שנכון עבור הציבור גם מבחינה בריאותית וגם מבחינה כלכלית. עלינו לשמור על האיזונים ואנחנו נקבל את ההחלטה הנכונה מקצועית. אני מוכנה לשלם את המחיר בשביל לעשות את הדברים הנכונים. אנו מקבלים החלטות בהתאם לנתונים".

היא הוסיפה כי "אם האופוזיציה לא הייתה מבקשת להצביע סעיף סעיף אתמול בהצבעה, כבר היינו אחרי זה והבריכות וחדרי הכושר היו פתוחים הבוקר".

בסוף הדיון אמר זוהר לשאשא ביטון, "שיהיו לך חיים נעימים, סיימת את דרכך בליכוד" - ונענה בתגובה ממנה: "תלמדו להתנהל".

ח"כ גדעון סער צייץ בהתייחסות לסערה בתוך מפלגת הליכוד: "ללא קשר לתוכן ההחלטות שקיבלה היום ועדת הקורונה: 1. הכנסת אינה חותמת גומי של הממשלה. 2. נכון יותר לשכנע את ועדות הכנסת באמצעות מסד נתונים ולא באמצעות איומים ולחצים. 3. הדחת יו״ר הועדה - אינה הדבר הנכון לעשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר