הסרת הסגר בביתר

בהוראת בית הדין: מוסדות החינוך ייסגרו וייפתחו מחדש באישור בלבד

חברי בית הדין של ביתר עילית התכנסו לאור הסרת הסגר וקבעו כי תוקם ועדת רבנים מיוחדת לענייני הקורונה, וכי הערב יסגרו כלל מוסודת החינוך, כאשר כל מוסד שירצה לשוב ולפתוח, יצטרך לקבל את אישור הרבנים (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
הסגר בביתר עילית (צילום: Nati Shohat/Flash90)

לאחר פגישת רבני העיר והקהילות עם נציגי משרד הבריאות אמש (שלישי), במהלכה שמעו הצדדים את כלל הנתונים על התחלואה בעיר, ולאחר שהעירייה התחייבה למשרד הבריאות להמשיך במאמצים למנוע את שרשרת ההדבקה בעיר, התכנסו כלל חברי בית הדין של העיר על מנת לדון בסוגיית מוסדות החינוך, בתי הכנסיות וה'שטיבלאך' ברחבי העיר.

לאחר דיון שנמשך כמה שעות החליטו חברי בית הדין כי תוקם ועדת רבנים מיוחדת לענייני הקורונה, וכי הערב בשעה 17:00 יסגרו כלל בתי החינוך, כאשר כל מוסד שירצה לשוב ולפתוח, יצטרך לקבל את אישור הרבנים.

במכתב שיצא מטעם בתי הדין האשכנזי והספרדי כאחד נכתב. "א. החליטו שמקימים ועדת רבנים מיוחדת של הרבנים שהם יחליטו לגבי פתיחת ה'שטיבלאך', בתי הכנסיות ובתי החינוך.

"ב. בשעה 17:00 יסגרו כלל מוסדות החינוך בעיר, וכל מי שרוצה לפתוח, יבוא אל וועדת הרבנים המיוחדת על מנת לדון אם שומרים על ההנחיות, וכל מי שיחתום ויקבל את כל ההנחיות יקבל אישור לפתוח".

יצויין כי לאורך ימי הסגר בביתר עילית, חלק גדול ממוסדות החינוך, בתי הכנסת וה'שטיבלאך' פעלו כרגיל, למרות ההגבלות, כאשר רק אמש נסגרו חלקם, בעקבות פשיטה של אנשי משטרה על חלק מהמוסדות שאיימו בקנס כספי בסך 5000 ש"ח על המנהלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר