בזירת האירוע

חוקרי מח"ש והצעיר החרדי שהוכה - בשחזור

יצחק ב. הצעיר החרדי שהותקף בידי שוטר כי שאל אותו מדוע לא עוטה מסכה, שחזר היום בזירת האירוע, בפני שני חוקרי המחלקה לחקירת שוטרים, מה בדיוק התרחש - וכיצד (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בתמוז תש"פ | 15.07.20
השחזור (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חוקרים של מח"ש הגיעו לפני שעה קלה (רביעי) לצומת הרחובות ירמיהו-שמגר בירושלים, יחד עם יצחק ב. שהותקף במקום על ידי שוטר, כדי לבצע שחזור.

מדובר בהליך משפטי מקובל, כחלק מהחקירה שעורכים אנשי המחלקה לחקירת שוטרים של משרד המשפטים, להם הגיש שלשום יצחק תלונה מפורטת על שאירע לו.

במקום הציג הצעיר החרדי שהותקף, בפני שני החוקרים, את גרסתו באשר למה בדיוק התרחש, היכן וכיצד.

ל'כיכר השבת' נודע, כי במח"ש חוקרים את התיק הזה ברצינות יתרה, במטרה לנסות ולסיים את החקירה בו בהקדם האפשרי.

התיעוד המפליל

כזכור, השוטר המדובר הושעה מתפקידו, לאחר שעדשת המצלמה קלטה את המכה העוצמתית שהטיח בראשו של יצחק ב. בהפגנה נגד הסגר על השכונות החרדיות, רק כי העז לשאול אותו מדוע אינו חובש מסכה.

לאחר מכן הוא אף ניסה להעליל עליו כי ניסה לגנוב ממנו את מכשיר הקשר תוך שהוא מפיל אותו, ולכן היכה אותו עם המכשיר, אך תיעוד ברור מהזירה הוכיח ששיקר, ואף בית המשפט שחרר את הצעיר ממעצר בגין חשד שווא זה.

יומיים לאחר מכן הגיש כאמור יצחק תלונה במח"ש נגד השוטר. בכניסה למשרדי המחלקה הוא העניק ראיון מצולם ל'כיכר השבת', בו תיאר בין היתר: "זו היתה מכה כל כך חזקה, והרגשתי בהתחלה נפיחות. אני עדיין סובל מכאבי ראש וסחרחורות. זו הרגשה לא נעימה, וגם יש לי טראומה מזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר