מגיפה כלכלית

אריה דרעי מתריע: "אנשים סובלים מחרפת רעב"

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, אומר ל'כיכר השבת' כי "אנשים סובלים מחרפת רעב, אסור להשלים עם כך ואני לא ישן בלילות בגלל זה". דרעי מקווה להביא בשורה - כבר בשעות הקרובות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אריה דרעי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המאבק של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, בכדי שמשפחות קשות יום יקבלו תלושים לרכישת מזון. במהלך היום (רביעי) צפויה להתקיים פגישה עם אנשי משרד האוצר, בכדי לקדם את התוכנית לפיה משפחה הזוכה להנחת בארנונה בשל מצבה הכלכלי - תזכה בתלושי שכר, בסכום המשתנה לפי יחס הנפשות במשפחה.

בשיחת עם "כיכר השבת" אומר השר דרעי: "אנשים סובלים לאחרונה מחרפת רעב, אסור להשלים עם כך ואני לא ישן בלילות בגלל זה. בישיבת הממשלה נמנעתי ביחד עם השר הרב יעקב אביטן בהצבעה על התכנית הכלכלית של הקורונה.

"הודעתי שעד שתכניתי לחלוקת תלושי מזון ל-150 אלף משפחות מוחלשות שמוכרות ככאלה על ידי הרשויות המקומיות לא תתקבל, ש"ס לא תתמוך בתכנית הכלכלית".

לדבריו: "אתמול שר האוצר, ישראל כץ, נתן אישור לתכנית שהגשתי ובשעות הקרובות זה עומד להיסגר. כ-700 מיליון שקלים בתלושי מזון שיינתנו למשפחות נזקקות בכמה פעימות במהלך בשנה הקרובה".

"זו השליחות שלי", הוסיף השר דרעי: "למנוע ממשפחות להגיע לחרפת רעב ואעשה הכל למען המשפחות המוחלשות. אני מקווה שבשעות הקרובות נביא בשורה לאותן משפחות שלא באשמתן הגיעו למצוקה קשה מאד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר