בעקבות 'כיכר'

בוסו לראש הממשלה: לפני שאתה מטיל סגר על הר נוף, תמצא פתרונות לתושבים

לאחר הפרסום ב'כיכר השבת', על הכוונה לעשות סגר בשכונת הר נוף וברמות, פנה חבר הכנסת אוריאל בוסו לראש הממשלה ודרש ממנו כי לפני הסגר יש למצוא פתרונות ראויים (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חבר הכנסת אוריאל בוסו (צילום: עדינה וולמן, ערוץ הכנסת)

לאחר הפרסום הראשון ב'כיכר השבת', על כוונה לעשות סגרים, בשכונות רמות והר נוף חה"כ אוריאל בוסו (ש"ס), פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו, וביקש ממנו שלא תתקבל החלטה לפני מתן פתרונות מעשיים לאזרחים

במכתבו לראש הממשלה, כותב בוסו: "בשעות האחרונות אנו נחשפים לפרסומים שונים (כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת') לפיהן מתוכננים סגרים נוספים בערים או בשכונות ספציפיות. כך גם פרסום משעות הבוקר לפיו יוטל סגר על שכונת 'הר נוף' הירושלמית".

הפרסום היום ב'כיכר'

"אני פונה לכב'", ממשיך בוסו וכותב, "לאחר האירועים הקשים שחווינו בשבוע האחרון בעיר ביתר ובשכונת רוממה בירושלים אשר היו מלווים בכאוס מוחלט של התושבים בהיעדר מענה מקצועי ומתן פתרונות מינימליים לתושבים המסוגרים".

המכתב של בוסו לנתניהו

"דבר שלצערנו גרם וגורם ליצירת אי אמון קשה במערכת באשר לא מוצעים פתרונות מעשיים לאזרחים אם זה באספקת מזון בסיסי ותרופות לזקוקים לכך, ואם זה ביציאה לעבודה ממקומות הסגר או אי קבלת תושבי הסגר למקומות עבודה מחוץ לעיר והכללתם כ'נגועים', ובכלל, היעדר שקיפות הקריטריונים המובילים לסגר, הם יותר מכל אלו הגורמים העיקריים לתחושות אלו של התושבים".

חבר הכנסת בוסו, בהשבעתו בכנסת

בוסו מסביר במכתב כי "לפני שיוצאים לדרך בסגר נוסף על שכונות ובמקרה הנדון 'שכונת הר נוף', אבקש לשקול שוב צעדים דרסטיים אלו בטרם ניתנות הצעות אופרטיביות ומתן פתרונות מעשיים הולמים לאזרחים ע"י גורמי המקצוע ובתיאום עם העירייה והעומד בראשה כמו גם נציגי השכונה, בכל דבר אשר יבטיח שיגרת חיים נורמטיבית מתמשכת גם בזמן הסגר, ע"מ שלא נחזור על המראות הקשים והתוצאות העגומות שחווינו בסגרים קודמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר