הבמה שלכם

הסגר באשדוד נועד אך רק בשביל לשסות נגד החרדים // שמעון מאמו

תושב אשדוד, שמעון מאמו, מסביר בטור כאוב מדוע הסגר שנעשה על השכונות החרדיות, נעשה אך ורק משיקולים פוליטיים וללא שום תועלת • ח"כים יקרים תתעוררו (טור דעה)

שמעון מאמו | כיכר השבת |
(צילום: שמעון מאמו)
"אכיפה סלקטיבית", כן מה לעשות כשכואב אז צועקים, לצערי רצה בדיחה ברשתות החברתיות, אך בכל צחוק יש טיפת אמת... במקרה שלנו זה קצת יותר מקצת אומרים שאם אתה בלי מסכה ובא מולך שוטר אז תשים מהר מסכה ואם אין לך זמן, אז תוריד את הכיפה.
זה כואב לחשוב על זה אך זו מציאות קשה אליה נקלע הציבור החרדי בכלל ותושבי אשדוד החרדיים בפרט!.
שימו לב למה שמתרחש כאן, (הדברים נאמרים לאחר בדיקה של כותב השורות), בשבוע האחרון הסתובבתי ברחבי העיר ברובעים החילונים והחרדיים, (כל אחד מוזמן לבוא ולבדוק זאת), המציאות בשטח הוכיחה, כי אין רובע שהקפיד על הכללים יותר מרובע ז' שנחשב לרובע החרדי בעיר.
כל הציבור שמר על חבישת מסכה, בעלי העסקים החרדים ברובע הקפידו על נהלי משרד הבריאות; אין כניסה יותר מחמישה אנשים, אין כניסה ללא מסכה וכו'.
לעומת זאת מה שקורה ברובעים החילונים (לא כולם אך המון), היו אנשים ללא מסכה כלל, כמות האנשים שנמצאים בחנויות עברו את המותר. עד כאן, זה נשמע הגיוני שהרי הציבור החרדי מציית להוראת גדולי ישראל ולמי שהתלבט מצוות "ועשית ככל אשר יורך" תקפה לא רק בקלפי.
אבל המשך הסיפור נשמע ממש לא הוגן, אם יש לכם מכרים חרדיים מאשדוד אתם מוזמנים לאמת את הפרטים, בכל מס' דקות מופיעה ניידת משטרה ובהקפדה יתרה ותוקפנית מחלקת דוחות לתושבים החרדיים.
וכאן בא הבן ושואל, הרי נכתב שהציבור נזהר, אז מדוע ניתנים דוחות? אז אכן הציבור נזהר אך השוטרים ניסו לתפוס - אותנו החרדים - על קטנות.
איזה קטנות? כגון חבישת מסכה על הסנטר בעת דיבור בנייד וכו'. לעומת זאת, ואני עד מכלי ראשון, לדברים הנכתבים, ברובעים החילונים, היו מסעדות מפוצצות באנשים, אנשים התהלכו ברחובות ללא מסכה, בתוך התחנה מרכזית אנשים ללא מסכות וכל זה שלעיתים רחוקות חלפה ניידת שביקשה בנימוס לחבוש מסכה,
אז תגידו לי אתם, אכיפה בררנית או לא??
חשבתם שזה נגמר כאן? בדוחות? הלוואי!, ביום חמישי התעוררו תושבי "השכונות החרדיות" לסגר! באים לצאת מהרובע ונתקלים במחסומי משטרה ממש כמו בכניסה לכפר ערבי עוין שאין אליו כניסה לישראלים...
בתחילה היינו בהלם לא הבנו מדוע, שהרי כמות החולים מתחלקת בין כל הרובעים ויותר מכך יש רובעים שכמות החולים גדולה מאצלנו אז מדוע למה דווקא אצלנו? למה רק אותנו סוגרים???.
הסגר באשדוד
אז פרסמו רשמית שהסגר בוטל, אך זה היה פייק למרות שזה פורסם ע"י הנציגים החרדיים שהגדילו לעשות ושלחו לשוטרים פיצוחים ושתייה... אני ממש לא נגד אך הייתי שמח שהכיבוד היה מגיע לתחנת המשטרה ולא למחסום שהוצב ללא סיבה.
לאחר מספר דקות שאנחנו התושבים קולטים לאיזה בוקר התעוררנו, אנחנו מבינים שאין סיבה לחשוש מהסגר, יש דבר הרבה יותר מפחיד, סגר לא היה פה, חלק מהכניסות לרובע היו פתוחות ובחלקם הוצבו שוטרים ומחסומים להעניק לנו תחושת סגר מושלמת.
אז למה באמת אם יתאפשר כניסה מכניסות נוספות מדוע חשוב להקים מחסומים בכניסות אחרות? הרי ישנם דרכי כניסה נוספות.
אז התשובה היא פשוטה אנחנו הציבור החרדי - בכלל ותושבי השכונות החרדיות באשדוד - בפרט, הפכנו לשק החבטות של תוצאות הנגיף הזה, שהתקשורת תדבר בשבח עיריית אשדוד שפועלת לצמצום ההדבקה,
כמובן, אין צורך להטיל סגר על המיליונרים מהווילות על הים, או על אנשי ההייטק מה'סיטי', אתם יודעים מה אפילו לא צריך לסגור את הרובעים החרדיים, אפשר להקים מספר מחסומים על החרדים להציב שוטרים וחיילים לייצר דרמה להזרים את התקשורות אל המחסומים ובשנייה הופכת עיריית אשדוד לעייריה אחראית כביכול שדואגת לצמצם את גודל ההדבקה.
חברים! חייב לעשות לזה סוף, זה התחיל בבני ברק עבר לשכונות החרדיות בירושלים, המשיך לאלעד בגלל ששר הבריאות "נפגע" מראש העיר ועכשיו גם סגר מדומה על העיר אשדוד.
הסגר באשדוד
נציגי הציבור החרדיים עליכם להתעורר!!! סוחבים כותרות על הגב של הציבור החרדי.
אנחנו מעריכים את פועלכם בתקופה כה קשה, אך עליכם להבין שאנשים מהמגזר החרדי מגיעים למקום עבודתם ומתייחסים אליהם כמו מצורעים למרות שאנחנו הציבור שהכי מציית להוראת גדולי ישראל ולתקנות משרד הבריאות.
השורות נכתבו בכאב על המצב העגום ובתקווה שהפרסום בפלטפורמה מכובדת זו, תביא לתיקון העוול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר