6 טריקים קטנים שיעזרו לכן להשתלט על ערימות הכביסה

בין אם אתן זוג צעיר או אימהות לשמונה צאצאים, זה לא באמת משנה. אתן יודעות שהכביסה לעולם לא נגמרת. אז אספנו עבורכן 7 דרכים יצירתיות שיקלו עליכן בטיפול בכביסה. תודו לנו אחר כך (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לא מצליחות לעמוד בקצב ההצטברות של הכביסה בבית שלכן? ברוכות הבאות למועדון. בין אם אתן זוג צעיר או אמהות לשמונה צאצאים, אספנו עבורכן 7 דרכים יצירתיות שיקלו עליכן בטיפול בכביסה. תודו לנו אחר כך.

1. מבולבלות מכל סמלי הכביסה? כנסו לגוגל

מסתחררות בניסיון לפענח איך בדיוק לכבס (או לא) את הסריג החדש שרכשתן לסתיו? אתן לא צריכות דוקטורט בארכיאולוגיה כדי לפענח את הסימנים המאוירים על התווית הפנימית שלו. במקום זאת, חפשו בגוגל "סמלי כביסה", תחת הקטגוריה של "תמונות" ותדעו מה בדיוק המשמעות של משולש עם X עליו (אסור להלבין!).

2. השקיעו בסלים דקורטיביים

ראשית, גם אם המשפחה שלכן מונה 3 אנשים, מוטב שיהיו ברשותכן לפחות שני סלים (או אחד גדול עם שני תאים) להפרדה בין כביסה צבעונית ללבנה. וכשאתן כבר קונות, פנקו את עצמכן בסלי קש שיהיו לא רק פונקציונליים, אלא גם ישמשו כפריט עיצובי.

3. צרו בית לגרביים אבודים

תראו, אנחנו אופטימיות. אבל לא משנה כמה הכנה תעשו, תמיד יהיו כמה גרביים שיוותרו בלי בן זוג. במקום להתייאש, פשוט הקימו להן בית זמני - סלסילה קטנה, קולב עם כמה אטבי כביסה, מה שתחפצו - כך שכאשר יופיע הפרטנר שלו, תדעו איפה לחפש וליצור את השידוך.

4. תנו לילדים שלכם להיות חלק

אולי ילדתכן בת ה-5 לא יכולה לקפל סדין מסורבל, אבל היא בהחלט יכולה לוודא שכל הבגדים שלה בסל אינם הפוכים על פניהם, מה שיקל על התהליך כשתגיעו לשלב הקיפול.

5. ובקשו מהם לקפל גם את הבגדים שלהם

כמו שחברה אחת אמרה לנו: "זה יראה נורא, אבל בכל מקרה החולצות לא יישארו מקופלות כשהקטנים יפשפשו בארון, אז למה להתאמץ מלכתחילה לקפל אותן בצורה מושלמת?!".

6. הצטיידו במכשיר להסרת סיבים מבגדים

הסודר עם ה'צ'פים' הזה נרכש בסך הכל בעונה שעברה וכבר לא ראוי לשימוש? תוכלו למצוא ברשת המוני סוגים של מוצרים המסייעים להיפטר מכדוריות בד על בדים, שיגרמו לבגדים שלכם להיראות חדשים לגמרי.

7. הגדירו תחנת קיפול

אם תבנו אותה, הם יתקפלו. אם לא, סביר להניח שבסופו של דבר תזרקו את הבגדים הנקיים שלכן בחזרה לתוך המייבש ותחכו לזמן המושלם לטפל בהם. כלומר, לעולם לא. וב"תחנת קיפול", אנחנו באמת מתכוונות למשטח ישר שפנוי לכן (ובתקווה, לצוות שלכן) ומוכן לעבודה. אז נקו את שולחן הקפה, השטיח או המיטה, לפני שתתחילו להעמיס אותו במצעים. ויאללה, בהצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר