שוב האיראנים?

מתקפות הסייבר על מתקני המים נמשכות

על פי הדיווח שאושר על ידי רשות המים, שוב בוצעו מתקפות סייבר על מתקני מים בישראל, גם הפעם ללא נזק,. כזכור, לפני כשלושה חודשים תקפו האיראנים את מתקני המים (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מאבק הסייבר נמשך: שתי מתקפות סייבר על מתקני מים ישראליים אירעו באחרונה. כך פורסם אמש (חמישי) אחר חצות ב-ynet. על פי הדיווח, אחת המתקפות הייתה ככל הנראה מול משאבות בגליל העליון והשנייה באזור מטה יהודה.

ברשות המים אישרו את המקרים וציינו כי מדובר באירוע שלא גרם נזק. "מדובר בשני מתקני ביוב נקודתיים וקטנים במגזר החקלאי שתוקנו מיידית ועצמאית על ידי האחראי המקומי בקיבוץ ובמתקן, ללא נזק לשירות או השפעה בפועל", נמסר מרשות המים.

כזכור, לפני כשלושה חודשים בוצעו מתקפות סייבר על כמה ממתקני המים של ישראל, אז נחשף כי האיראנים היו מאחורי המהלך. על פי הדיווחים בתקשורת העולמית ניסו האיראנים להעלות את רמת הכלור במים ובכך לגרום להשבתת המשאבות שיזהו חריגה כימית ויותירו מאות אלפים בישראל ללא מים.

המתקפות בסופו של דבר נכשלו והאיראנים לא השיגו את מטרתם. על פי הדיווחים ישראל ביצעה בתגובה שורת מתקפות סייבר על נמל באיראן וייתכן שגם גרמה לפיצוצים המסתוריים במתקני הגרעין בנתנז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר