הלם בבעלזא

העסקן ואיש החסד רבי משה יוסף אוברלנדר ז"ל

הלם בחצר חסידות בעלזא עם פטירת הרה"ח רבי משה יוסף אוברלנדר ז"ל, מגדולי העסקנים ומי שכיהן במשך שנים רבות כמנכ"ל החסידות, לאחר שחלה בנגיף הקורונה (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הלם וטרגדיה גדולה בחצר חסידות בעלזא לאחר שאמש (מוצאי שבת) נפטר הרה"ח רבי משה יוסף אוברלנדר ז"ל, מגדולי עסקני בית בעלזא, ומי שכיהן במשך שנים רבות כמנכ"ל החסידות, לאחר שחלה בנגיף הקורונה, והוא בן 60 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו רבי שלום זצ"ל, מחשובי החסידים והעסקנים בחסידות והיה מוכר לכולם כמי שמתעסק ומסייע רבות בענייני שלום בית, וכמי שסייע לחתן יתומים שנתייתמו מהוריהם.

אחד מחסידי בעלזא אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי מדובר בטרגדיה והלם של ממש. לדבריו, "המנוח היה איש משכמו ומעלה, ששימש אף כמדריך חתנים, איש חסד גדול ואחד האנשים המוכרים בחסידות".

ההודעה ששוגרה לחסידים בערב שבת

ל'כיכר השבת' נודע כי המנוח נדבק בנגיף הקורונה באירוע משפחתי שהתקיים לפני כשבועיים וחצי, מה שגרם למצבו הרפואי להידרדר מאד, ולאלפי חסידי בעלזא להתפלל לרפואתו. אך כאמור, סמוך לחצות, השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני משפחתו וילדיו, לאחר אירוע מוחי שעבר בשל הסתבכות הנגיף.

יצויין כי בהודעה ששוגרה בערב שבת התבקשו נשות חסידי בעלזא לקבל את השבת מוקדם יותר לרפואתם של עוד ארבעה אנשים שמשתייכים לחסידות בעלזא ושנמצאים במצב רפואי לא טוב, בהם אחיו ובנו של המנוח, כאשר בנוסף נקראו חסידי בעלזא ע"י ארגון 'יגדיל תורה' בחסידות, להתאסף וללמוד במשך השבת לרפואת כלל החולים.

רבי משה יוסף ז"ל השאיר אחריו 8 ילדים ובני משפחה ההולכים בדרך התורה והחסידות, והלווייתו צפוייה להתקיים בשעות הקרובות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר