עימות חריף. צפו

"מנותק"; "דואג לאולם של בן דוד שלו" • כץ מול זוהר

נוכח עימות חריף ואישי, בין שר האוצר ישראל כץ לח"כ מיקי זוהר, שניהם מהליכוד, יצאה ועדת הכספים להפסקה • כץ האשים: זוהר בעד העלאת הפיצויים בגלל קשרי משפחה (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ח בתמוז תש"פ | 20.07.20
(צילום: ערוץ כנסת. תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

וועדת הכספים יצאה להפסקה בדיון לאחר עימות חריף בין שר האוצר ישראל כץ לבין חבר הכנסת מיקי זוהר שהתייחס במהלך הדיון לתקרת הפיצוי שמעגן החוק לעניין עסקים בתקופת הקורונה, ודרש להגדילה.

שר האוצר, ישראל כץ, תקף אותו בתגובה ואמר: "עמדה אישית שלך, בניגוד לעמדת רה"מ, ולנוכח כך שיש לך בן דוד עם אולם. אמר לי אחד הגורמים בתחום, מה הדחף שלך, שיש לך בן דוד עם אולם".

ח"כ מיקי זוהר השיב במתקפה משלו, "צר לי שכחלק מתנועת הליכוד יש לנו שר אוצר מנותק מהעם, אני מצר על זה. ועם כל הכבוד לרצון של שר האוצר להפגין כוחניות, עלי זה לא עובד. אני באופן אישי חייב להודות שהייתה לי תקווה גדולה ממינויו של ישראל כץ, יש לי מפח נפש גדול מההתנהלות שלו. יכול להיות מאוד שצריך לקרוא לרה"מ לבחון את המשך כהונתו של שר האוצר. המשך כהונתו הופכת לסכנה להמשך כהונת הליכוד".

השר כץ השיב לו: "אתן לך עצה, פשוט אל תדבר ותצא".

במסגרת הדיון מבקשת הוועדה לפצל את הנושאים שאינם נוגעים לתחומי עיסוקה, ולהעבירם לוועדת העבודה והרווחה ולוועדת הקליטה והעלייה ונוכח עימות בין שר האוצר לח"כ מיקי זוהר, יצאה ועדת הכספים להפסקה בדיון.

זו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שחברי הליכוד תוקפים בחריפות האחד את השני. על פי הדיווחים כעת ראש הממשלה בנימין נתניהו משוחח עם ח"כ מיקי זוהר והשר ישראל כ"ץ בניסיון להרגיע את הרוחות הסוערות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר