צפו

שוטרת סידרה את המסכה על האף שלה - וקנסה אדם אחר

קנס של 500 שקלים הוטל על מוכר בשכונה החרדית, כי מסכת הקורונה לא היתה על אפו; אלא שתיעוד ממצלמות האבטחה מוכיח כי השוטרת שקנסה נהגה כמוהו • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(מצלמת אבטחה / באדיבות המצלם)

מקומם: שוטרת שנתנה קנס על אי עטיית מסכה למוכר בחנות, תועדה רגע קודם לכן הולכת ברחוב כשהיא נוהגת כמוהו בדיוק.

המקרה אירע בצהרי יום חמישי האחרון, בשעה 14:15, במרכז המסחרי שבשכונת נווה יעקב בירושלים. בעלי החנות 'טלא פלא' הופתעו כאשר למקום נכנסו שוטרים, והוא חויב בקנס, למרות שעטה מסכה, משום שהיא היתה רק על פיו ולא על אפו.

אלא שבתיעוד שנקלט במצלמות האבטחה באזור, נצפית השוטרת כאשר היא מעלה את מסכה ההגנה מקורונה על אפה שלה, רקע לפני שנכנסת לחנות - ונותנת קנס על אותו מעשה בדיוק.

"אין לי בעיה עם המשטרה, שהשוטרים שלה עושים בדרך כלל עבודה קדושה ומבורכת", מדגיש המוכר אליעד שרף, בשיחה עם 'כיכר השבת', "רק שהשוטרת הזו פשוט באה במטרה לקנוס; המחשב שלה היה מוכן להוצאת דו"ח".

אליעד מסביר: "ניתן לראות שגם השוטרת וגם אני עם מסכה על הפנים, ובעוד היא טוענת שזה לא היה לפי התקן אצלי - רק על הפה ולא על כל האף - רואים שגם היא עם מסכה על הפה ולא על כל האף".

עובר אורח, שצפה בכל הנעשה מן הצד, מוסיף בזעם: "שוטרת שפוגעת בכיס האזרח ונוהגת ממש כמותו, זו צביעות מקוממת במיוחד".

מדוברות המשטרה נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "משטרת ישראל עומדת בחזית המאבק להאטת התפשטות נגיף הקורונה, על מנת לשמור על בריאות הציבור. מהסרטון ניתן לראות בבירור שהשוטרת עוטה מסכה על פניה, וכל ניסיון להטיל דופי בעבודת השוטרים המבצעים את תפקידם נאמנה לשמירה על בריאות הציבור, הנה פסולה מיסודה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר