"עזבנו משפחות עם ילדים" • צפו

הכאוס ב'כינר': 'רוצים ללכת הביתה, לא נותנים לנו בדיקות'

ד' מביתר עילית, שעזבה את משפחתה בביתר עילית, והתפנתה יחד עם בתה ונכדיה ל'כינר', רוצה לחזור לביתה ולראות את משפחתה, אך לטענתה, שולחים בודק אחד ל-300 אנשים. צפו בכאוס (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הכאוס בזמן הבדיקות (צילום: באדיבות המצלם)

ד' מביתר נמצאת כבר למעלה משבוע במלונית הקורונה - כינר, והיא מתחננת שיבדקו אותה, כדי שתוכל לשוב למשפחתה. אך לטענתה אין מספיק בדיקות ולכן היא מתעכבת מלהשתחרר ולחזור למשפחתה.

ד' היא אמא לשישה ילדים וסבתא לנכדים, שפונתה למלונית הקורונה לפני יותר משבוע יחד עם בתה ושני נכדיה. כעת הם רוצים לחזור הביתה אך הם לא יכולים.

ל'כיכר השבת', מספרת ד': "אנחנו חלינו בקורונה לפני כשבועיים, רק לאחר מאמצים עילאיים, הצלחנו להתפנות ל'כינר', בכדי לא להדביק את שאר המשפחה שיצאו שליליים לנגיף".

"אתמול (ראשון)", מספרת ד', "הגיע בודק אחד מטעם קופת החולים, כדי לבדוק את כל מי שחבר בקופה ושוהה בית החולים", עוד אומרת ד' כי "כך זה עובד, כל קופת חולים שולחת בודקים על מנת לבדוק את המבוטחים שלה".

"הבעיה היא, שהקופה שלחה בודק אחד על 300 איש, כפי שתראו בתיעודים ששלחתי, כשהוא הגיע התחילו מהומות וכולם התחננו אליו שהוא יבדוק אותם, אך כמובן שבודק אחד לא יכול להשתלט על כל ה-300 אנשים, והוא כצפוי, הצליח לבדוק רק חלק מהאנשים, האם הם עדיין חיוביים לנגיף".

ד' מספרת, "אני נמצאת במצוקה, אני מרגישה טוב וכבר רוצה ומייחלת לחזור למשפחתי בביתר, שמשם הלכתי רק כדי לא להדביק אותם, אבל מה, נראה שלקופה יש את כל הזמן שבעולם, ובינתיים דחו אותי ליום רביעי הקרוב שאז שוב יבוא ככל הנראה בודק אחד".

לטענתה של ד', "אני לא המקרה היחיד, יש פה עוד עשרות אנשים שסובלים מהבעיה הזו, ביניהם כמה גברים שהותירו את משפחתם בביתר, הם אמנם נהנו פה ואולי חלק מהם, בגלל שהם חסידים, הם רגילים לעזוב את המשפחות, אך גם להם כבר נמאס והם רוצים לדעת תשובות המגיעות להם -בצדק", מסיימת ד' בכעס.

'כיכר השבת', פנה אל קופת חולים, בכדי לקבל את תגובתה, אך זו לא ניתנה עד למועד פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר