בצל ה'קורונה'

ביקורי השר אדלשטיין; הרבי מצאנז וילדים חולי סרטן

שר הבריאות יולי אדלשטיין ביקר במעונו של הרבי מצאנז במשך 35 קות. אמש נועד עם ראשי ארגון 'רחשי לב' והתעניין במצבם של הילדים חולי הסרטן בתקופת הקורונה (אקטואליה)

השר אדלשטיין אצל האדמו"ר מצאנז (צילום: א.פ.)

שר הבריאות יולי אדלשטיין ממשיך בביקוריו בקרב המגזר החרדי, בצל הביקורים שהוא עורך בבתי החולים ברחבי הארץ, וזאת בכדי להגביר מחד את המודעות לבלימת נגיף הקורונה ומאידך להכיר את דרכי ההתמודדות.

היום (שלישי) ביקר השר יולי אדלשטיין במעונו של כ"ק האדמו"ר מצאנז. אדלשטיין שהה אצל האדמו"ר לבדו וללא נוכחים נוספים בחדר, במשך 35 דקות.

ביציאתו, העניק לו האדמו"ר את סט הספרים "לפיד האש" על גדלותו ופעולותיו של אביו האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' מצאנז זי"ע. משם יצא השר אדלשטיין לביקור בבית החולים 'לניאדו'.

אמש, נועד השר אדלשטיין עם ראשי ארגון 'רחשי לב', בלשכתו בירושלים. יו"ר הארגון, הרב ראובן גשייד, סקר בפני השר את פעילות הארגון בבתי החולים 'שיבא' בתל השומר, 'איכילוב' ואחרים, בסיוע לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.

השר אדלשטיין עם ראשי ארגון 'רחשי לב'

השר, ביקש לקבל תמונת מצב על הטיפול בילדים חולי סרטן מבחינת מערכת הבריאות ומהן הנקודות שדורשות טיפול ושינוי. כמו כן התעניין השר על הטיפול בילדים, בתקופת ה'קורונה', בה הם נמצאים בקבוצת סיכון.

ראשי הארגון סיפרו לשר כי בעקבות המשבר כמות הפניות אליהם זינקה באופן דרסטי, כאשר העיקר הוא בפניות להטסות לצורך טיפולים רפואיים והבאת תרופות מיוחדות, כאשר עד כה, בתקופת הקורונה, סייע הארגון להטסת 16 ילדים חולים לארה"ב ולאירופה.

השר אדלשטיין הביע התפעלות ואמר כי "בשם הממשלה והחברה בישראל אני מודה לארגון רחשי לב על תרומתו הרבה ומברך את הפעילים והמתנדבים שימשיכו בפעילותם החשובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר