בצל הקורונה

הקריאה של הרב שלום ארוש: "בואו לאומן"

הגאון רבי שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב, הגיע היום (רביעי) בטיסה מיוחדת להעתיר בתפילה בציון רבי נחמן מברסלב באומן וקורא לציבור להתחיל להגיע לאומן - עוד לפני ראש השנה (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: משה קלו)

הגאון רבי שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב וראש מוסדות 'חוט של חסד', הגיע היום (רביעי) בטיסה מיוחדת להעתיר בתפילה בציון רבי נחמן מברסלב באומן שבאוקראינה.

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת', נראה הרב ארוש קורא בדמעות לחסידי ברסלב להתחיל להגיע מעכשיו לאומן לקראת ראש השנה: "אנחנו נמצאים פה על הציון הקדוש של רבי נחמן בן פייגא, אני אומר לכל עם ישראל, תתחילו לבוא עוד לפני ראש השנה. היום הגיעו כמות של אנשים, מצווה לבוא, כל אחד שבא פותח את הדרך".

בהמשך דבריו סיפר הרב על ההכנות לקראת ראש השנה באומן בצל הקורונה: "שיינר עובד ומכין את הכל, כולם מכינים הכל, אנחנו נכין את המקומות שלנו - בתי כנסיות ומקוואות. בעזרת השם נזכה שיהיה קיבוץ השנה באומן הכי גדול שהיה אי פעם עם הרבה אנשים ברוחניות ובגשמיות".

ל'כיכר השבת' נודע, כי הרב ארוש צפוי להיפגש עם נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי לדיון במתווה שיאפשר הגעת חסידי ברסלב לאומן לקראת ראש השנה הקרב ובא, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

יחד עם זאת, בשלב זה, עדיין לא ברור האם יתאפשר בכלל לטוס לאומן לקראת ראש השנה, בעקבות התחלואה הגבוהה בקורונה, כמו גם האם אוקראינה עצמה תאפשר כניסת ישראלים לשטחה.

(צילום: משה קלו)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר