בטלפון, עם פרסים

כך עיריית ירושלים מכניסה את החרדים לכושר

יוזמה ראשונה בישראל: עיריית ירושלים הקימה את "קול הכושר" -קו טלפון קווי מיוחד שמפעילה העירייה ובו הנחיות לפעילות גופנית. 'המתמידים', קיבלו פרס מיוחד מראש העיר משה ליאון (חרדים)

(צילום: ג'קי לוי)

יוזמה ראשונה בישראל: עיריית ירושלים הקימה את "קול הכושר" -קו טלפון קווי מיוחד שמפעילה העירייה ובו הנחיות לפעילות גופנית. 'המתמידים', קיבלו פרס מיוחד מראש העיר משה ליאון.

מדובר ביוזמה ייחודית שלא הייתה קיימת עד כה בשום עיר בארץ. כאשר מטרתה היא לעודד פעילות גופנית בעיקר בקרב המגזר החרדי ובצורה שמותאמת לתקופת הקורונה.

איך זה מתבצע בפועל? פשוט מאוד, מדובר במספר טלפון קווי אליו יכולים להתקשר התושבים, כשמהצד השני של הקו הם שומעים הקלטה של מדריך כושר שמנחה אותם כיצד לבצע את הפעילות גופנית.

מי שמבצע את הפעילות בצורה הטובה ביותר זוכה בנקודות, שיכול לזכות אותו בפרס המיוחד.

מאחורי "קול הכושר", עומדת מחלקת הספורט החרדי באגף הספורט של עיריית ירושלים, שהגתה את התוכנית. יצוין כי עד כה היו לקו "קול הכושר" כ-18,000 כניסות.

ה'מתמידים' שזכו בפרס

השבוע, כאמור, העניק ראש העיר משה ליאון זוגות אופניים לזוכי "קול הכושר" שהשיגו את מירב הנקודות. בין הזוכים היו אבישי ארגמן בן ה-9 מרמות, שרה כהן (11) מפסגת זאב, אברהם ענטי (11) מבית ישראל ודוד פקטר (18) מנווה יעקב. הזוכה הצעיר ביותר היה שמואל אליהו מבית וגן – בן 6 בלבד.

בעירייה מוסיפים בהתלהבות, כי בקרוב יושק "קול הכושר 2", אילו יתווספו תכנים הנוגעים לתחומי התזונה ומאגר נוסף של תרגילי כושר, העובדים על קבוצות שרירים נוספות.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון אמר: "קול הכושר הוא פרויקט איכותי המנגיש את אורח החיים הבריא לציבור החרדי בדרך יצירתית ומותאמת. נמשיך לקדם פרויקטים מסוג זה למען כלל האוכלוסיות בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר