יום הולדת

מרגש: זו המתנה שהעניק נתן גושן לעצמו

בסרטון שפרסם ליום הולדתו, הודה הזמר והיוצר נתן גושן לבורא עולם "על מתנת החינם המדהימה הזאת שקוראים לה חיים", וחשף את המתנה המרגשת שהעניק לעצמו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך האינסטגרם של נתן גושן)

הזמר והיוצר נתן גושן המקורב לדת ולמסורת היהודית חוגג היום (רביעי) את יום הולדתו העברי בחיק המשפחה.

לכבוד המאורע המשמח, הזמר והיוצר האהוב העלה סרטון, בו הודה לקב"ה, למשפחתו ולקהל שמלווה אותו, וחשף את המתנה המיוחדת שבחר להעניק לעצמו לרגל הגעתו לגיל 34 - התורה הקדושה.

"יש לי יום הולדת היום, אני רציתי להגיד כמה דברים", אמר גושן, "אני חושב על החיים שלי ועל היום הזה - שזה יום שאנחנו צריכים לחגוג בו את החיים ואני מרגיש כמו מישהו שעולה לקבל פרס בטקס מאוד חשוב והוא צריך להודות לכולם על הכל - אז אני יעשה את זה".

"אני אתחיל מלהודות לבורא עולם על מתנת החינם המדהימה הזאת שקוראים לה חיים, אף פעם לא הבטיחו לי שום דבר ועדיין קיבלתי יותר ממה שחלמתי לבקש".

"אני רוצה להודות למשפחה שלי, לחברים שלי ולאנשים שאני עובד איתם שהם כולם גן עדן, אני רוצה להודות לכם המשפחה המורחבת שלי שמלווה אותי בכזאת מסירות כל כך הרבה זמן, אני אאחל לנו חיים של אמת ומשמעות, חיים של נתינה ואהבה בלי תנאים ובלי גבולות, חיים של בריאות הנפש והגוף, חיים של שלום ואחדות ושמחה שלא תלויה בדבר, אני מודה לכם על הברכות שלכם זה יקר לי מאוד".

לסיום חשף את המתנה שהעניק לעצמו לרגל יום ההולדת: "לכבוד יום ההולדת אני אפנק את עצמי בזמן איכות עם אהובתי הנצחית - התורה שאני כל כך אוהב ואני מאחל לנו להיפגש כמה שיותר מהר".

נתן גושן, הנחשב לזמר מוערך בישראל ובעולם כולו, התקרב בשנים האחרונות לדת ולמסורת היהודית, הוא כותב ושר מוזיקה יהודית. מידי יום הוא מתפלל, מניח תפילין ולומד תורה ואף מקפיד על שמירת שבת וכשרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר