לפני שתראו שחור בעיניים

4 טיפים לבחירת הצבע הלבן המושלם לקיר שלכם

מה כבר יכול להשתבש? כולה צבע לבן לסיוד. אממה, זה הרבה יותר מסובך ממה שנדמה לכם. כדי שלא תלכו לאיבוד, הנה כל השיטות לעשות את זה נכון - ומהר (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כן, קירות לבנים זה פופולרי, אבל יש בצבע הקלאסי והרב תכליתי הזה כל כך הרבה גוונים, עד כי ניתן להתבלבל ביניהם ולא לדעת במה כדאי לבחור. אז כדי לעזור לכם, שרון גרך, מומחית צבע ועיצוב ב"בנג'מין מור", חברה אמריקאית לייצור צבעים, נותנת לנו את הטיפים המובחרים שלה בנושא. בבקשה:

1. בצעו שיעורי בית. לוח השראה מפינטרסט הפך לתנאי כמעט הכרחי להצלחת פרויקטים של שיפוץ, אבל השלב הזה הוא חשוב במיוחד כאשר עובדים עם לבן. הקדישו זמן לדפדוף במגזינים, אתרי אינטרנט ובלוגים, לקבלת השראה. פעולות אלו יעזרו לכם להתמקד בגוון האידיאלי בשבילכם מתוך מאות הווריאציות הזמינות בשוק.

2. הסתכלו על התמונה המלאה. למרות שהקירות הם הסיפור פה, אל תשכחו לקחת בחשבון את כל הקיים בחדר שלכם. התחשבות ברהיטים, טקסטיל וגימורים, כמו גם תפקידו וחשיפתו לאור טבעי, יכולים לסייע לכם לקבוע איזה לבן יעבוד הכי טוב. חללים כפריים שנשלטים על ידי עצים טבעיים עשויים להפיק תועלת מלבן שמנתי יותר, בעוד שעיצובים מודרניים יותר ישתלבו נהדר עם גוון קריר יותר.

3. אל תסמכו על הזיכרון שלכם. מחפשים להתאים את הקירות שלכם לארונות המטבח או לאי שבו? צלמו תמונה שלהם ואפילו יותר טוב, הביאו אותם אתכם למעמד בחירת הצבע. "לאנשים נוטה להיות זיכרון גרוע בכל הקשור ללבן", אומרת שרון, "זה אולי נשמע מטופש, אך אל תהססו להוריד את חזית המגירה שלכם אם צריך! זו הדרך הטובה ביותר לקבל דגימה נכונה של מה שמתאים אליה".

4. גוללו את הצבעים. אם אתם מתלבטים בין כמה גוונים, נסו להניח אותם זה לצד זה. ראיית הצבעים בצורה זו עוזרת להבחין טוב יותר בין המאפיינים של כל אחד מהם ומקטינה את "גורם ההפתעה" ברגע שהוא מתנגש בקיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר