מתחברים לשורשים

בתוך הת(חום): נחשו איזה צבע הולך לככב בכל המגזינים השנה

2022 הביאה לנו שלל טרנדים של סטיילינג מהיר, קליל ובלתי מתאמץ לבית וזה טוב ויפה, אבל יש גבול לכל תעלול ובשנה הנוכחית אנחנו רוצים לשוב למקורות ולאמץ את המראה העתיק והמכובד יותר (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

קדימה, אנשים, 2023 כבר כאן באופן רשמי והגיע הזמן לעשות סדר בעניינים, מילולית. נכון, 2022 הביאה לנו שלל טרנדים של אופנה מהירה ובלתי מתאמצת וזה טוב ויפה, אבל יש גבול לכל תעלול וכמה מהם הולכים להיות מאד לא רלוונטיים השנה. יס, אנחנו מדברים על הצבע הלבן והמראה הכפרי. וורנה לוין, מעצבת טקסטיל, מחזקת את דברינו.

"לא עוד פרטי קש ורצפות עץ בהירות", אומרת לוין. "יש משהו אינסטגרמי וסטרילי מאד במראה האולטרה-מודרני הלבנבן, אך כבר אין לו את הכוח המקורי שהיה לו בעבר ולא נראה ממנו עוד הרבה בשנה הקרובה". ואם נהיה ספציפיים, יש בד לבן אחד שלגמרי נס ליחו - הבוקלה. "מטקסטיל יוקרתי ששובץ בריהוט וכריפוד ייחודי הוא הפך לנפוץ יותר מדי ופשוט מאוס", מוסיפה לוין.

במקום כל אלו, לכו על טקסטורות וגוונים חומים חמים.

זה לא פלא שהמראה הטוטאלי של לבן מוחלף בסגנון וינטג' - עצים כהים וגימורים מעור. "עצים חמים יותר, מצעים טבעיים וצמרים צבעוניים יחיו את האווירה המונוטונית הזו", מנבאת לוין. "צפו לראות חומרים ממוחזרים שתופסים את מקומם בחללי פנים מודרניים ומעט פחות קלילים ממה שראינו עד עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר