לאחר שחלה בקורונה

אבל בבעלזא: הגאון רבי שמואל פינטר זצ"ל

אבל בחסידות בעלזא עם היוודע פטירתו בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק של הגאון החסיד רבי שמואל פינטר זצ"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, בן 93 היה בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אבל בחסידות בעלזא עם היוודע פטירתו בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק של הגאון החסיד רבי שמואל פינטר זצ"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, בן 93 בפטירתו.

רבי שמואל זצ"ל נולד בגליציה, ולאחר שעלה לארץ ישראל שימש במשך שנים רבות ככמלמד דרדקי בתלמוד תורה בבני ברק וזכה לחנך ילדים רבים שגדלו על ברכיו.

בבני ברק היה המנוח מחשובי החסידים והמתפללים בבית המדרש בעלזא בעיר, שם גם היה מוסר שיעור תורה קבוע לציבור המתפללים מידי יום.

אחד מחסידי בעלזא מספר ל'כיכר השבת', כי המנוח אף היה איש חסד משכמו ומעלה שהיה דואג ומגייס כספים לטובת משפחות קשות יום ומעוטי יכולת, כל זאת בסתר ומבלי שאנשים ידעו על פעולותיו, איש שבקי בתורה ובהלכה, ומחשובי החסידים.

רבי שמואל זצ"ל חלה בתקופה האחרונה בנגיף הקורונה, ובימים האחרונים נלחמו הרופאים על חייו, אך בשעות האחרונות החזיר את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה.

המנוח השאיר אחריו את בני משפחתו, ילדיו וחתניו ההולכים בדרך התורה והחסידות, והלווייתו צפוייה להתקיים הלילה בעיר בני ברק, דרך בית המדרש הגדול בקרית בעלזא בירושלים, להר המנוחות, שם ייטמן בחלקת חסידי בעלזא.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר