"נשמה גבוהה"

הגר"ש בעדני ריגש את השוטרת: תברכי אותי

לא כך תיארה לעצמה רינת ממן, שוטרת מצפת, שתסתיים עבודת האבטחה שלה על באי הילולת האר"י הקדוש: ברכה מחבר מועצת החכמים, שהפתיע וביקש "תברכי אותי" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

רינת ממן, המשרתת במשטרת צפת, זכתה אתמול (ראשון) לברכתו של הגאון רבי שמעון בעדני, בעת שהשתתפה באבטחת ההילולה של האר"י הקדוש. כשהרב הגיע למקום, והשוטרת ביקשה ממנו ברכה, היא הופתעה לשמוע כי הוא מבקש ממנה בחזרה: תברכי אותי.

במשך כל ימות השנה מוצבת ממן כשוטרת תנועה במירון, אך אתמול כאמור היא נשלחה לפקח על התנועה סמוך לקבר האר"י שבצפת, כפי שכבר קרה בעבר בעת אירועים גדולים באזור.

כעת, בשיחה עם 'כיכר השבת', היא מספרת בהתרגשות: "ראיתי את הרב כשהוא נכנס, והוא ממש הזכיר לי את סבי הצדיק עליו השלום. יו"ר סיעת ש"ס בעיר, נהוראי לחיאני, הסביר לי שמדובר ברב גדול וצדיק".

הרב, על חובת קיום ההנחיות. ארכיון (צילום: מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות)

"ישר ניגשתי אליו וביקשתי ממנו ברכה לזיווג הגון עבורי, והוא בירך אותי ואפילו אמר לי שיש לי נשמה גבוהה. אז הסברתי לו, שאני נמצאת כל היום בקברי צדיקים, וכל הרבנים שפגשתי אמרו לי שיש לי נשמה גבוהה".

וכאן זה אירע: "להפתעתי, הרב הצדיק ביקש ממני שאני אברך אותו", מספרת רינת, "אז בירכתי אותו בכוונה. הוא שמח ושאל אותי מי לימד אותי לברך, וסיפרתי לו את כל הייחוס המשפחתי שלי ואת זה שאני כל השנה נמצאת כל היום בקבר הרשב"י - ונחה דעתו".

השוטרת מסיימת בסיפוק: "אני כמו שמונה שוטרים ביחד... אבטחתי לבד את ההילולה אתמול, דאגתי לכבודו של הצדיק שהסדר יישמר והצלחתי לתקתק הכל, כשלמרות העומס - כלום לא נחסם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר