הותר לפרסום

צפו: שוטרים עצרו חיילים שסייעו למבריחים

בתום חקירה סמויה של המשטרה ומצ"ח, נעצרו מבריחים פלסטינים שהעבירו כלי רכב ורכוש גנוב במחסומים בין ישראל לרש"פ, לאחר שהעניקו שוחד לחיילים המוצבים בהם (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל התירה היום (שני) לפרסם כי בתום חקירה, נעצרו גנבים פלסטינים שהבריחו סחורה לאחר נתינת שוחד לחיילי צה"ל השומרים במחסומים.

החקירה הסמויה החלה לפני מספר חודשים לאחר שעלה חשד כי דרך מעבר שני ליבנה (מעבר בין מיתר למצודת יהודה), המשמש למעבר תושבי האזור הממוקם בדרום הר חברון ומאוייש על ידי חיילי צה"ל, עברו סחורות במשאיות ובכלי רכב, רכוש החשוד כגנוב, כלי רכב גנובים וכלי רכב שמיועדים לפירוק מתחומי הארץ לתחומי יו"ש ולהיפך.

במסגרת חקירה משותפת בהובלת משטרת ישראל ובשיתוף היחידה המרכזית לחקירות מיוחדות במצ"ח של צה"ל, בוצעו מגוון פעולות מורכבות במישור המודיעיני והחקירתי, אשר העלו חשד כי חיילים המשרתים במעבר שיתפו פעולה עם נהגי משאיות ואפשרו העברת סחורה וכלי רכב בלי בדיקה וסינון וכל זאת תמורת שוחד.

עוד עלה מהחקירה כי החשודים פעלו תחת רשת ארגון שבראשה עמד חשוד שעסק בתכנון, בניהול והוריד הנחיות לביצוע.

היום לפנות בוקר, במבצע רחב היקף ובהשתתפות כוחות רבים של משטרת ישראל, היחידה לחקירות מיוחדות מצ"ח של צה"ל וכוחות מחטמ"ר יהודה הפכה החקירה לגלויה עם פשיטת הכוחות על בתיהם של החשודים ומעצרם.

במהלך המבצע נעצרו עשרה חשודים ארבעה תושבי דרום הארץ שני פלסטינים וכן ארבעה חיילים המשרתים במעבר.

מפקד מרחב יהודה ניצב משנה דודי חיון אמר כי "עם תחילתה של החקירה זיהנו תופעה מסוכנת וחריגה שבה מעורבים אנשי בטחון האמונים על בטחונו ושלומו של הציבור. פעילות זאת מצטרפת למגוון פעילויות מבצעיות בשילוב משטרת ישראל ויתר כוחות הביטחון במטרה לצמצם את הפשיעה הזולגת מתחומי יו"ש לישראל ולהיפך".

סא"ל יניב חורש מפקד היחידה המרכזית לחקירות מיוחדות במצ"ח הוסיף כי "צה"ל והמשטרה ימשיכו להוות רשת ביטחון מוסרית בצבא למיגור תופעות פשיעה פסולות, על מנת לאפשר לצה"ל ויחידותיו לנצח ולהוקיע פגיעה בצה"ל ובמדינת ישראל".

במהלך החיפושים בבתיהם של החשודים נתפסו סכומי כסף מזומן בשווי של כ 160,000 ש"ח, שני גררים, מחשבים מחסניות ותחמושת לנשק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר